וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מרוצים: המשחק מול מכבי חיפה לא יהיה לפרוטוקול

8.5.2022 / 7:35

הצהובים מקווים למתוח את האלופה שבדרך עוד קצת: "הזדמנות לנצח במאני טיים". אלמוג מצהיר: "בקרוב תראו את השחקן שדיברתם עליו"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

במכבי תל אביב מרוצים הבוקר (ראשון) גם מכך שהקבוצה חזרה לנצח וגברה 1:2 על מכבי נתניה שהגיעה למשחק אמש כשהיא בכושר מצוין, וגם מכך שהמשחק מחרתיים מול מכבי חיפה לא יהיה לפרוטוקול בלבד. "יש לנו הזדמנות טובה לנצח את מכבי חיפה במאני טיים, ואולי למתוח אותה עוד קצת אם הפועל באר שבע תנצח במקביל", אמרו אמש במכבי תל אביב. "זה הרבה יותר מהנה לנסוע שוב לחיפה כשיש על מה לשחק ולא רק כדי להעביר 90 דקות אחרי שהם כבר אלופים. לכל שחקן יש כאן את ההזדמנות לעשות משחק טוב ולנצח".

אבל למרות הניצחון, במכבי תל אביב היו כאלה שלא ברחו מהיכולת של הקבוצה, בעיקר במחצית הראשונה. "לכל מי שיאמן את הקבוצה בעונה הבאה, תהיה הרבה עבודה לעשות", אמר אמש גורם בקבוצה. "עם יכולת כזו אי אפשר יהיה לקחת אליפות. צריך לשפר את מכבי תל אביב מהקצה לקצה".

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יש על מה לשחק, בערך. מכבי תל אביב חוגגת בסיום/ברני ארדוב

רק 6,450 אוהדים הגיעו אתמול לאצטדיון בחיפה ואם מורידים את אוהדי מכבי נתניה, מקבלים שרק כ-5,000 אוהדי מכבי תל אביב הגיעו למשחק. "זה משחק של 20 אלף איש בבלומפילד ובמקום לשחק אותו בבית שלנו, נאלצנו לנדוד עד חיפה עם 4,000 אוהדים", אמרו אמש במכבי תל אביב. "הלוואי שהאוהדים ילמדו ממה שקרה כאן ומהמצב המיותר הזה. כל עונש רדיוס של מכבי תל אביב לוקח אותנו 100 קילומטר צפונה וזה כל כך מיותר".

בקבוצה שמחו מאוד עבור אוסקר גלוך שכבש את שער הניצחון דווקא במשחק בו מלאדן קרסטאיץ' החליט לספסל אותו ולהכניס אותו רק כמחליף. "אוסקר גלוך הוא העתיד של מכבי תל אביב ושל הכדורגל הישראלי", התחייב אמש קרסטאיץ' שרצה לתת דקות גם לאוראל באיה מקבוצת הנוער שעדיין לא שותף במשחק ליגה. אלמלא פציעות של שחקנים וחילופו של ז'וזואה סה, באיה גם היה נכנס.

קרסטאיץ' היה מרוצה מהכניסה של עידן נחמיאס במקום הפורטוגלי ונראה כי נחמיאס יפתח גם מול מכבי חיפה. מי שיחמיץ את המשחק מחרתיים הוא דן גלזר שסוחב כרטיסים צהובים ובלי קשר סיים את המשחק אתמול כשהוא פצוע אחרי שחתך את מצחו. אייל גולסה שמסיר חלודה אמור לפתוח כקשר אחורי מול מכבי חיפה. קרסטאיץ' יצטרך לתת את הדעת על העובדה שעם שני חלוצים, סטיפה פריצה וג'ורג'ה יובאנוביץ', מכבי תל אביב משחקת פחות טוב.

אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב מול עדן קארצב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
שווה הרבה יותר? אילון אלמוג אתמול/ברני ארדוב

מי שנבחר אמש למצטיין הוא אילון אלמוג שהתחייב בסוף המשחק כי מכבי תל אביב עוד תרוויח ממנו בעתיד. "אני מבטיח שאתם תראו בעתיד הקרוב שאני השחקן שכתבתם עליו ודיברתם עליו. אני משוכנע ביכולת שלי", אמר אלמוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully