וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאדן קרסטאיץ': "אמרתי לשחקנים שיישארו מקצוענים עד הסוף"

מאמן מכבי תל אביב מרוצה אחרי ה-1:2 מול נתניה, גולסה: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק". לם: "זה הכדורגל שאני רוצה לראות"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב חזרה לנצח הערב (שבת) עם 1:2 על מכבי נתניה, במשחק שנאלצה לארח בחיפה בשל עונש רדיוס. נתניה נעצרה אחרי שני הניצחונות הגדולים על מכבי חיפה והפועל באר שבע.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"שוב ספגנו שער קל מדי". קרסטאיץ'/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' אמר בסיום: "התכוננו ליריבה טובה ומאוד אגרסיבית. במחצית הראשונה היו מרווחים בין השחקנים, אבל במחצית השנייה היינו יותר טובים ויותר אגרסיביים. למרות הניצחון, שוב ספגנו שער קל מדי".

הסרבי הוסיף: "דיברתי עם השחקנים ואמרתי להם שאנחנו מקצוענים וצריכים להישאר כאלה עד סיום העונה. אנחנו צריכים להיות מפוקסים באימונים ובמשחקים - זו העבודה שלנו. היום הם הראו את זה ואני מברך אותם על כך. אנחנו צריכים להמשיך לשחק ברמה גבוהה בכל משחק עד סיום העונה".

אייל גולסה: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ולהיראות טוב, לא התחלנו טוב את הפלייאוף, אבל מכבי תל אביב רוצה לנצח בכל משחק עד סוף העונה ואני מקווה שנעשה את זה. היעד שלנו עכשיו הוא לסיים במקום השני, אין ספק. ברור שאנחנו מרגישים פספוס. התחלנו את הפלייאוף בצורה לא טובה, איבדנו פעמיים נקודות, אנחנו לא מסתכלים אחורה, רק קדימה וכבר בשלישי יש לנו את מכבי חיפה. אנחנו צריכים לנצח עד סוף העונה. מכבי נתניה מצוינת, ידענו שיהיה משחק קשה. האנרגיות עשו את ההבדל, במחצית השנייה היינו אנרגטיים יותר ואני שמח שניצחנו בסוף. נחזור למאבקי האליפות בעזרת השם, ביום שלישי נבוא כדי לנצח".

עוד בוואלה!

זכו באוסקר: מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
בני לם מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
זה הכדורגל שהוא רוצה לראות. לם/ברני ארדוב

בני לם אמר בסיום: "אמנם הפסדנו, אבל זה הכדורגל שאנחנו רוצים לראות. היה משחק קצבי למרות שהוא הסתיים בתוצאה כואבת. בסוף הגיע למכבי תל אביב לנצח. היו שתי קבוצות טובות ששיחקו כדורגל של פלייאוף עליון, בסוף קצת שיחקו אחורה ומכבי ניצלה את זה. מה שקצת מפריע לי זה שבסוף, למרות שהשופט הוסיף 8 דקות, קצת הרמנו ידיים וזה לא אופייני לנו".

נתניה ירדה הערב למקום החמישי, מרחק נקודה מסכנין שבמקום הרביעי שמוליך לאירופה. ביום שלישי הצהובים-שחורים יארחו את הקבוצה של חיים סילבס ולם אמר: "זה משחק בית, שם נצטרך לעשות את העבודה ולנצח. אבל גם אחרי זה זה לא ייגמר כי יהיו עוד משחקים עד הסוף".

עדן קארצב: "הפסדנו במשחק שהיה שוויוני לחלוטין. החבר'ה קצת עייפים אחרי הסריה של המשחקים. נתכונן ליום שלישי, ניקח קצת אוויר ונתכונן למשחק הבא. אמרנו לעצמנו שכל המשחקים מול מכבי תל אביב, באר שבע ומכבי חיפה הם בונוס. המשחקים נגד הפועל תל אביב וסכנין הם הלחם שלנו ובהם אנחנו צריכים לנצח. מכבי תל אביב לא ויתרה עליי, אני קיבלתי החלטה לא להמשיך, לקחתי צעד אחורה. אני בטוח וגאה בהחלטה שעשיתי. אני מודה למכבי על מה שנתנו לי. אני מודה גם לנתניה שלקחה אותי ואעשה הכול כדי להחזיר על זה".

במחזור הקרוב מכבי נתניה תארח את בני סכנין, מכבי תל אביב תחזור אל האצטדיון בחיפה ותתארח אצל מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully