וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי תקרית היריקה של אצילי: כל האופציות פתוחות בפני התובע

8.5.2022 / 7:18

ניר רשף יכריע אם כוכב מכבי חיפה יעמוד לדין. מכבי תל אביב ובאר שבע עוקבות בעניין, הירוקים הגיבו: "ההחלטה צריכה להתבסס על עובדות ולא על לחץ של קבוצות יריבות"

עומר אצילי יורק בכעס על ספסל מכבי חיפה במשחק מול הפועל באר שבע/ספורט1

עניין רב סביב תקרית היריקה של קשר מכבי חיפה עומר אצילי לעבר אוהדי הפועל באר שבע במהלך המשחק אתמול (שבת) באצטדיון טרנר. לא רק במכבי חיפה מחכים לראות מה יפסוק תובע ההתאחדות לכדורגל עורך הדין ניר רשף אחרי ששופט המשחק דוד פוקסמן החליט לא לכתוב דבר על התקרית בדו"ח השיפוט שלו. שופט המשחק לא ראה את האירוע שהיה אחרי שאצילי הוחלף וגם איש מבין אנשי הצוות שלו וביניהם השופט הרביעי ארז פפיר, לא העידו כי ראו את קשר מכבי חיפה יורק לעבר הקהל של הפועל באר שבע. גם בשידור המשחק אמש מטרנר לא נראית בבירור היריקה, אלא רק תנועת הראש של אצילי כשהוא כביכול יורק.

באיגוד השופטים היה מי שאמר אמש: "זו החלטה מאוד מעניינת של תובע ההתאחדות לכדורגל. רואים בבירור תנועת יריקה, אבל לא רואים את היריקה עצמה ואצילי כמובן מיהר להכחיש. צוות השיפוט לא ראה את האירוע כי הוא היה מחוץ לכר הדשא ואי אפשר לראות הכל. מצד שני שדרית הקווים ראתה את המקרה ודיווחה עליו וגם רואים את תנועת היריקה, אז כנראה שהיה משהו. בכל מקרה טוב שההחלטה בידיים של תובע ההתאחדות לכדורגל".

עומר אצילי יורק בכעס על ספסל מכבי חיפה במשחק מול הפועל באר שבע. ספורט 1
רגע של מחלקות. אצילי במהלך התקרית/ספורט 1

גם בהפועל באר שבע ובמכבי תל אביב, יריבותיה של מכבי חיפה לצמרת הגבוהה, יש עניין רב באשר להחלטה של עורך הדין רשף. בהפועל באר שבע יכולים ליהנות מהרחקת אצילי במידה שזו תהיה לכמה משחקים ואז השחקן לא ישחק מול הפועל באר שבע בגמר הגביע. "גם את ז'וזואה לא ראו יורק ובכל זאת הרחיקו אותו כי האמינו לאבי ריקן", אמרו אמש בהפועל באר שבע. במכבי תל אביב לעומת זאת הזכירו כי רק לאחרונה החליט עורך הדין רשף להעמיד לדין את מנהל הקבוצה יואב זיו על כך שכתב על דף 2:6 אל מול אותם אוהדים שכנראה התגרו באצילי מעל ספסל מכבי חיפה. "את יואב זיו העמידו לדין על משהו שנכתב. מעניין מה יגיד התובע עכשיו", אמר גורם במכבי תל אביב.

בכל מקרה, גם אם התובע יחליט להעמיד את אצילי לדין הוא יוכל לשחק מול מכבי תל אביב מחרתיים מכיוון שהוא לא יורחק לפני ההעמדה לדין ביום רביעי, אלא אם כן תיערך עסקת טיעון בין הצדדים שתובא לאישור בית הדין עוד קודם. כך או אחרת, ההחלטה היא כאמור של עורך הדין רשף וקרוב לוודאי שהוא יתייעץ עם היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל עורך הדין עמית פינס.

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "צפינו בתמונות, אצילי לא ירק. ההחלטה אם להעמיד לדין אמורה להתבסס על הוכחות ולא על ידי לחץ של קבוצות יריבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully