וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גניבת השנה: לוטון עלתה לפלייאוף בזכות שער ניצחון משוגע

עודכן לאחרונה: 7.5.2022 / 19:48

הגול המוזר עשוי להיות שווה עשרות מיליוני ליש"ט: לוטון הצליחה להבטיח במחזור האחרון העפלה לפלייאוף הצ'מפיונשיפ בזכות ניצחון 0:1 על רדינג אחרי שגנב את הכדור מהשוער

תקציר: לוטון גוברת 0:1 על רדינג ועולה לפלייאוף בזכות שער מוזר/ספורט1

לוטון הבטיחה היום (שבת) העפלה לפלייאוף הצ'מפיונשיפ ותיאבק על ההעפלה לפרמיירליג, אחרי ניצחון דרמטי משער שהפך ללהיט באנגליה. הארי קורניק כבש את שער הניצחון ללוטון שקבע 0:1 על רדינג, אחרי שהצליח לחטוף את הכדור מהשוער אוריאן ניילנד, והניצחון הבטיח לה את המקום השישי בליגת המשנה באנגליה.

הארי קורניק שחקן לוטון טאון. רויטרס
הארי קורניק שחקן לוטון טאון/רויטרס

שתי הקבוצות שהבטיחו העפלה אוטומטית לפרמיירליג הן פולהאם ובורנמות'. ארבע הקבוצות שישחקו בפלייאוף הן האדרספילד, נוטינגהאם פורסט, שפילד יונייטד ולוטון. נוטינגהאם תפגוש בחצי הגמר את שפילד יונייטד, לוטון (שהעפילה לפלייאוף לראשונה מאז 1987) תשחק מול האדרספילד, שרק אחת מהן תעפיל לליגה הבכירה - כמובן העפלה ששווה מענקים של עשרות מיליוני ליש"ט.

בריסטול חוגגת עלייה

* עוד באנגליה: בריסטול רוברס הייתה צריכה לנצח 0:7 כדי להבטיח העפלה אוטומטית מליג-2 לליג-1 (הליגה השלישית). באופן מפתיע, היא ניצחה 0:7 את סקאנת'ורפ במחזור האחרון, ובסיום אוהדיה חגגו את העלייה המרגשת, בעיקר בזכות ארבעה שערים בין הדקות ה-61 ל-85.

  • עוד באותו נושא:
  • לוטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully