וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברקוזן הבטיחה מקום באלופות, פרייבורג הסתבכה, דורטמונד ניצחה

לברקוזן חגגה 2:4 מול הופנהיים והבטיחה את מקומה בין ארבע הראשונות. פרייבורג הפסידה. דורטמונד גברה 1:3 על פירת

תקציר: גרויטר פירת - בורוסיה דורטמונד 3:1/ספורט1

שני מחזורים בלבד נותרו עד לסיום עונת הבונדסליגה, ובעוד מאבק האליפות כבר הוכרע, שוב לטובת באיירן מינכן, הקרבות על הכרטיסים לאירופה ומאבקי ההישרדות פתוחים ולוהטים מתמיד. המחזור ה-33 נפתח כבר בערב שישי עם 1:2 של בוכום על ארמיניה בילפלד, שהשאיר את המפסידה מסובכת מתחת לקו האדום. בשבת בורוסיה דורטמונד ניצחה 1:3 את גרויטר פירת, באייר לברקוזן הבטיחה את המקום בליגת האלופות עם 2:4 על הופנהיים, אוניון ברלין ניצחה 1:4 את פרייבורג, סיבכה אותה במאבק על האלופות וקרובה להשיג מקום בליגה האירופית.

פליקס פסלאק שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג עם חבריו. רויטרס
ניצחון חוץ. פסלאק חוגג עם חבריו/רויטרס

גרויטר פירת - בורוסיה דורטמונד 3:1

שתי הקבוצות, שכבר סיימו את העונה מבחינת המשימות שלהן, נפגשו וסיפקו משחק עם שערים רבים. בורוסיה דורטמונד חזרה לנצח אחרי ההפסד המביך לבוכום במחזור שעבר כשיוליאן בראנדט כובש בדקה ה-26 מקרוב, ג'סיק גנקאם הצליח לאזן בדקה ה-70, אבל בראנדט כבש עוד אחד עם שער יפה מאוד (72) ופליקס פסלאק הוסיף מקרוב את השלישי בדקה ה-77. ג'וד בלינגהאם גם כבש שער יפה, אבל הוא נפסל (85).

עוד בוואלה!

ביקור ביד ושם, מפגש אוהדים ומכירת הכרטיסים: מאחורי הגעת דורטמונד לישראל

לכתבה המלאה
פטריק שיק שחקן באייר לברקוזן. Alex Grimm, GettyImages
בדרך לליגת האלופות. שיק/GettyImages, Alex Grimm

צפו בתקציר: הופנהיים - באייר לברקוזן 4:2

תקציר: הופנהיים - באייר לברקוזן 4:2/ספורט1

הופנהיים - באייר לברקוזן 4:2

האדומים הבטיחו את חזרתם לליגת האלופות אחרי שהעונה שיחקו בליגה האירופית. פטריק שיק כבש צמד (34 ו-76) כשבין לבין מוסא דיאבי מוסיף עוד אחד מבישול של שיק בתום מהלך קבוצתי יפה. דיאבי בעצמו בישל לשיק את הראשון עם מסירת רוחב יפה. לוקאס אלאריו הוסיף אחד בדקה ה-91. ג'ורג'יניו רוטר (22) וכריסטוף באומגרטנר (36) כבשו לזכות המארחת. מונס דאבור פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-70. לברקוזן הגיעה ל-78 שערים בבונדסליגה העונה, הכי הרבה שהיא כבשה בעונה אחת אי פעם ושבירת השיא מ-2001/2, אז כבשה 77 שערים.

שראלדו בקר שחקן אוניון ברלין. Markus Gilliar, GettyImages
קרובים למקום בליגה האירופית. בקר/GettyImages, Markus Gilliar

פרייבורג - אוניון ברלין 4:1

המארחת עם הפסד במשחק חשוב מאוד, שעלול לעלות לה באובדן המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. אוניון ברלין, מנגד, עם ניצחון יקר שמקרב אותה מאוד לליגה האירופית בעונה הבאה כשהיא עם שתי נקודות מעל פ.צ. קלן. גרישה פרומל (11), כריסטופר טרימל (30) ושראלדו בקר (41) הוסיפו. לוקאס הולר רק צימק (59) ופרייבורג תאבד את המקום הרביעי אם ר.ב. לייפציג תנצח בראשון. זו הפעם הראשונה שאוניון מנצחת בשלושה משחקי חוץ בבונדסליגה ברציפות.

סבסטיאן פולטר, שחקן ארמיניה בילפלד. Lars Baron, GettyImages
השער שלו לא הספיק. פולטר/GettyImages, Lars Baron

צפו בתקציר: בוכום - ארמיניה בילפלד 1:2

תקציר: בוכום - ארמיניה בילפלד 1:2/ספורט1

בוכום - ארמיניה בילפלד 1:2

אשתקד ארמיניה בילפלד רשמה מסע היחלצות מרשים בניגוד לרוב התחזיות, אך נדמה כי העונה פאסו כוחותיה. המדורגת לפני אחרונה צברה את הנקודה השלישית שלה בעשרת המשחקים האחרונים, זאת על אף שפגשה הפעם קבוצה שנשארה בליגה ולא היה לה על מה לשחק. סבסטיאן פולטר העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-22, אך יואקים נילסון השבדי איזן בדקה ה-35 עבור הקבוצה שהדהימה בשבוע שעבר 3:4 את דורטמונד בחוץ. הדרמה הגיעה לשיאה בדקה ה-89: סימון צולר נעצר אצל השוער סטפן אורטגה, אך הכדור פגע בטעות בג'ורג' בלו שהיה חתום על שער עצמי אומלל.

בילפלד פספסה הזדמנות לעלות באופן זמני מעל הקו האדום לקראת מחזור הסיום והיא תרד רשמית כבר השבוע אם שטוטגרט תפתיע בראשון את באיירן מינכן. אם שטוטגרט תשיג תיקו מול האלופה, בילפלד תרד מעשית שכן הפער בין השתיים במחזור הסיום יעמוד על שלוש נקודות עם יחס שערים עדיף לשטוטגרט.

משחקים נוספים

קלן - וולפסבורג 1:0
לוולפסבורג: יאניק גרהארדט (43)

הרטה ברלין - מיינץ 2:1
להרטה: דייבי זלקה (45+4), למיינץ: סילבן ווידמר (25), סטפן בל (81)

משחקי יום ראשון:

איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה מנשנגלדבאך
באיירן מינכן - שטוטגרט
ר.ב. לייפציג - אוגסבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully