וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור ביד ושם, מפגש אוהדים ומכירת הכרטיסים: מאחורי הגעת דורטמונד לישראל

שבועיים למשחק הראווה באצטדיון בלומפילד נגד מכבי נתניה, נודע כי המשלחת הגרמנית תגיע בסגל מלא ותכלול גם כוכבי עבר. כמה יעלה כרטיס למפגש?

תקציר: בורוסיה דורטמונד - בוכום 4:3/ספורט1

שבועיים בדיוק למשחק הראווה באצטדיון בלומפילד בין מכבי נתניה לבורוסיה דורטמונד, היום (שלישי) התפרסמו פרטים נוספים בכל הנוגע להגעת מועדון הפאר הגרמני לארץ ולמכירת הכרטיסים למפגש המסקרן בין ארלינג הולאנד וחבריו לקבוצתו של בני לם.

תחילה נודע כי מכירת הכרטיסים תחל ביום חמישי הקרוב, ה-5 במאי בשעה 19:00 באמצעות משרד הכרטיסים "לאן". כרטיסים מוזלים יימכרו ב-75 שקלים לילדים, נוער וחיילים.

שחקני בורוסיה דורטמונד מברכים את טום רותה. INA FASSBENDER, GettyImages
בעוד שבועיים על כר הדשא בבלומפילד. שחקני בורוסיה דורטמונד/GettyImages, INA FASSBENDER

בכל הנוגע לביקורם של הצהובים-שחורים בישראל, אושר כי משלחת רחבה של מועדון הפאר הגרמני תגיע ארצה וזו תכלול את סגל השחקנים, הנהלת המועדון וגם שחקני פאר לשעבר של הקבוצה שזכתה בשמונה אליפויות בגרמניה. המשלחת תגיע לישראל ב-15 במאי ותעזוב ב-18, יממה לאחר המשחק שייפתח בשעה 20:00 ב-17 במאי.

בשבוע האחרון נציג בכיר של הקבוצה הגיע לישראל לסגירת הפרטים הסופיים לקראת הגעת המשלחת. במהלך הביקור, אנשי המועדון צפויים לבקר במוזיאון יד ושם, לסיור שבמהלכו יניחו זר זיכרון וישמעו עדות מפי ניצולת שואה. כמו כן, יתקיים מפגש אוהדים עם קבוצת "בורוסיה הישראלים".

הגעת בורוסיה דורטמונד מתקיימת במסגרת יוזמה של קבוצת קומטק, שמביאה לישראל את אירועי הספורט הגדולים בעולם וביניהם הסופר קאפ הצרפתי שיגיע לישראל בתאריך 31.7.22 זו השנה השנייה ברציפות, המשחק הבלתי נשכח ארגנטינה - אורוגוואי, משחק הראווה של אתלטיקו מדריד מול בית"ר ירושלים, הג'ירו דה איטליה, היורובאסקט, אליפות אירופה ותחרות הגראנד סלאם בג'ודו ותחרות IRONMAN בטבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully