וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמעות האושר של מוריניו: "מבחינתנו זה כמו לעלות לגמר הצ'מפיונס"

מאמן רומא פרץ בבכי אחרי ההעפלה לגמר הקונפרנס ליג: "היו לי הישגים יותר מרשימים, אבל זה אחד המרגשים". ויש גם ברכה לריאל

תקציר מהקונפרנס ליג: רומא - לסטר 0:1/ספורט1

ז'וזה מוריניו זכה פעמיים בליגת האלופות, לקח את גביע אופ"א וגם את הליגה האירופית, אבל נראה שדווקא ההעפלה לגמר הקונפרנס ליג ריגשה אותו במיוחד. בשניות האחרונות של הניצחון 0:1 של רומא על לסטר אתמול (חמישי), "המיוחד" נראה על סף דמעות, ופרץ בבכי מיד עם שריקת הסיום.

"כשאתה עובד, חי ונושם את רומא, אתה מבין שזה המועדון האמיתי של העיר. המועדון הזה הוא כמו משפחה, ובגלל זה אני כל כך מתרגש", הסביר מוריניו בסיום. "שום הישג ושום תואר לא משתווים לכוח ולהשפעה שיש למועדון הזה. היו לי כבר הישגים גדולים מזה בקריירה, אבל אני מתרגש לא רק עבורי, אלא בעיקר עבור האוהדים והשחקנים. צפינו אתמול יחד בחצי גמר ליגת האלופות, זו לא הרמה שלנו, אבל מבחינתנו להגיע לגמר הקונפרנס ליג, זה כמו לעלות לגמר הצ'מפיונס".

מאמן רומא ז'וזה מוריניו. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
מחכה חמש שנים לתואר אירופי. מוריניו/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

מוריניו הפך למאמן הראשון שמגיע לארבעה גמרים אירופיים עם ארבעה מועדונים שונים (פורטו, אינטר, מנצ'סטר יונייטד ורומא) ויקווה לנצח את פיינורד ואופיר מרציאנו בגמר שייערך ב-25 במאי בדרך לתואר אירופי ראשון אחרי חמש שנים. בינתיים הוא גם מברך את האקסית ריאל מדריד על ההעפלה לגמר האלופות. "קרלו אנצ'לוטי הגדול הוא חבר טוב שלי, ואני רוצה לברך אותו. ריאל קבוצה שתמיד תהיה קרובה לליבי, שמחתי עבור המועדון ואני מקווה שהזכייה תושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully