וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינג'רס ואיינטרכט פרנקפורט עלו לגמר הליגה האירופית

הסקוטים מחקו הפסד 1:0 בדרך ל-2:3 בסיכום על לייפציג ולגמר ראשון מאז 2008. העיטים ניצחו 0:1 את ווסטהאם והשלימו 1:3 בסיכום

תקציר מהקונפרנס ליג: רומא - לסטר 0:1/ספורט1

איינטרכט פרנקפורט וגלאזגו ריינג'רס הן הקבוצות שייפגשו בגמר הליגה האירופית שיתקיים ב-18 במאי באצטדיונה של סביליה הספרדית, הרמון סאנצ'ס פיחואן. העיטים השלימו הערב (חמישי) 1:3 בסיכום שני המשחקים מול ווסטהאם עם ניצחון 0:1 ששלח אותם לגמר אירופי ראשון מאז 1980. הקבוצה מבירת סקוטלנד עשתה זאת לאחר שמחקה הפסד 1:0 מהמשחק הראשון מול לייפציג וניצחה 1:3 ו-2:3 בסיכום שני המשחקים.

שחקן איינטרכט פרנקפורט רפאל בורה. Matthias Hangst, GettyImages
פרנקפורט השלימה את העבודה. בורה חוגג/GettyImages, Matthias Hangst

איינטרכט פרנקפורט - ווסטהאם 0:1 (1:3 לפרנקפורט בסיכום)

42 שנים לאחר הגמר האירופי האחרון בו שיחקה, פרנקפורט עושה זאת שוב עם 0:1 על ווסטהאם במשחק הגומלין בחצי גמר הליגה האירופית ו-1:3 בסיכום שני המשחקים. הפטישים קיוו למחוק את ההפסד 2:1 מהמשחק הראשון, אך נותרו בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-17 לאחר שארון קרסוול תפס את ינס האוגה ומנע בכך מצב כיבוש ודאי.

החל מאותו רגע יצא לווסטהאם האוויר מהמפרשים, ותשע דקות לאחר מכן הגיע רפאל בורה לכדור רוחב של אנסגר קנאוף וגלגל פנימה. ווסטהאם ניסתה לחזור למרות החיסרון המספרי, אך לא הצליחה לסכן יותר מידי פעמים את המארחת, שהשלימה את העבודה ותשחק בגמר בעוד פחות משבועיים.

עוד בוואלה!

חלוץ סלטה ויגו סנטי מינה נשפט לארבע שנות מאסר בגין התעללות מינית

לכתבה המלאה
שחקן ריינג'רס ג'יימס טאבנייר. רויטרס
ריינג'רס בגמר. טאברנייר חוגג/רויטרס

ריינג'רס - ר.ב. לייפציג 1:3 (2:3 לריינג'רס בסיכום)

הכחולים מגלאזגו הצליחו למחוק את הפיגור מהמשחק הראשון בגרמניה ועלו לגמר אירופי ראשון מאז ההפסד לזניט בגמר הליגה האירופית ב-2008. לייפציג קיוותה לעלות לגמר אירופי ראשון בתולדותיה אך ספגה שני שערים תוך חמש דקות: בדקה ה-19 ג'יימס טאבנייר דחק מקרוב את שער היתרון של המארחת עם שערו השביעי העונה בליגה האירופית. בדקה ה-24 גלן קמארה הכפיל כשגלגל לפינה השמאלית של גולאצ'י, שלא הצליח להגיע.

אלן מקרגור בן ה-40 סיפק הצלה אדירה באחד על אחד מול קונרד ליימר, אך התקפה לאחר מכן ספג את השער המצמק מאנקונקו, שכבש מהאוויר לאחר הגבהה של אנחליניו. לייפציג החלה להפעיל לחץ על שער המארחת, אך בדקה ה-81 הגבהה מצד ימין כמעט חדרה פנימה והורחקה מקו השער היישר לרגליו של ג'ון לונדסטרם - שגלגל פנימה והחזיר את היתרון במאזן הכללי לסקוטים. הניסיונות של האורחת לצמק ולכפות שוויון במאזן שני המשחקים לא צלחו, וריינג'רס יכולה לחלום על תואר אירופה ראשון מאז הזכייה בגביע המחזיקות ב-1972.

דקה 19: גול! 0:1 לריינג'רס. פריצה יפה של ראיין קנט הסתיימה בכדור רוחב אליו הגיע ג'יימס טאברנייר ודחק מקרוב את הראשון של הסקוטים.

דקה 24: גול! 0:2 לריינג'רס. סקוט רייט מצא את גלן קמארה, שגלגל ברגל שמאל לפינה השמאלית של גולאשי, שיכול היה לעשות יותר כדי למנוע את הספיגה. 1:2 לריינג'רס נכון לעכשיו בסיכום הכללי.

דקה 70: קונרד ליימר עמד לבדו מול מקרגרור, אך השוער בן ה-41 סיפק הצלה גדולה ושמר על שער נקי.

דקה 71: גול! לייפציג צימקה ל-2:1. אנחליניו הגביה כדור בחצי גובה לרחבה וכריסטופר אנקונקו הגיע מצוין ובעט מהאוויר פנימה. שוויון במאזן הכללי.

דקה 81: גול! 1:3 לריינג'רס. הגבהה מצד ימין כמעט חדרה פנימה והורחקה מהקו, ג'ון לונדסטרם אמר תודה וגלגל פנימה מקרוב את הריבאונד. ריינג'רס שוב ביתרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully