וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ סלטה ויגו סנטי מינה נשפט לארבע שנות מאסר בגין התעללות מינית

בית המשפט באלמריה העניש בחומרה את אקס ולנסיה על חלקו בתקיפה שאירעה בשנת 2017. שותפו דויד גולדאר, גם שחקן סלטה לשעבר, זוכה

תקציר הניצחון של בטיס על ולנסיה בגמר גביע המלך/ספורט1

סנטי מינה, שחקן ולנסיה וסלטה ויגו לשעבר, נשפט היום (רביעי) לארבע שנות מאסר אחרי שנמצא אשם בהתעללות מינית של צעירה בחניון של מועדון לילה באלמריה בשנת 2017. דויד גולדאר, שחקן נוסף של סלטה ויגו שהיה יחד איתו בזירת האירוע, זוכה מאשמה.

מינה בן ה-26 יחל לרצות את עונש המאסר בקרוב, וגם עם עונשו יומתק הוא צפוי להישאר במאסר במשך שנתיים לפחות. בנוסף, הוא יפצה את הקורבן ב-50 אלף יורו ויושת עליו צו הרחקה ממנה למשך 12 שנים.

סנטי מינה שחקן סלטה ויגו. רויטרס
אכזריות בלתי נסבלת. סנטי מינה/רויטרס

התקיפה התרחשה ב-16 ביוני 2017, בשעה 4:30 לפנות בוקר, ולפי כתב האישום המעשה בוצע באכזריות רבה. מינה שיצא לבלות עם חברו גולדאר, חברו לקבוצה דאז, זיהה את הצעירה איתה לא הייתה לו היכרות מוקדמת, כשהיא שרויה בגילופין מחוץ למועדון. הצעירה נכנסה לרכב יחד עם גולדאר, וכעבור זמן קצר מינה נכנס אף הוא וציווה על האישה להעניק לו מין אוראלי, תוך שהוא מרעיף עליה מחמאות. מינה יצא מהרכב לאחר שהאישה סירבה לקיים איתו יחסי מין, אבל שב על עקבותיו כעבור זמן קצר ותקף אותה בניגוד לרצונה.

המתלוננת סיפרה בעדותה במשטרה וכן בבית המשפט שמאז התקיפה, היא סובלת מדיכאון וחרדה קשים, ומתקשה לנהל אורח חיים נורמלי.

מינה בו ה-26 הוא חלוץ שגדל במחלקת הנוער של סלטה ויגו, ונחשב להבטחה גדולה. הוא עלה לקבוצת הבוגרים לראשונה בשנת 2013, ונמכר לולנסיה בקיץ 2015 תמורת 10 מיליון יורו. בארבע שנים בולנסיה ערך מינה 117 הופעות וכבש 29 שערים, שאחריהן חזר לסלטה עם חוזה לחמש שנים. כעת, כשהתבררה חומרת העונש, לכדורגל מקצועני הוא כנראה כבר לא יחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully