וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקן צפוי לפתוח, במכבי תל אביב מבהירים: "אנחנו לא אנדרדוג"

עודכן לאחרונה: 6.5.2022 / 15:27

הקשר שנעדר מהמשחק מול סכנין, יחזור לסגל וכנראה גם להרכב במשחק הרדיוס בחיפה מול נתניה (שבת, 19:30, ספורט3). קרסטאיץ' ניסה להרים את השחקנים, אחד מהם אמר: "לא נגיע לשום משחק בנחיתות". שלמה וגלאבוב יחזרו בקבוצה של בני לם

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב

אחרי שאיבדה סיכוי לתואר העונה, מכבי תל אביב תרשום לעצמה עוד נקודת שפל מחר (שבת, 19:30, ספורט3) כשתקיים את משחק הבית שלה מול מכבי נתניה באצטדיון העירוני בחיפה. בית הדין של ההתאחדות לכדורגל השית על הקבוצה עונש כבד של משחק רדיוס וסגירת יציעים 10-11 לחמישה משחקים בתוספת קנס כספי, ועד שיוגש הערעור בשבוע הבא על סגירת היציעים למשחקים כה רבים, תנדוד הקבוצה לחיפה ותנסה לנצח לראשונה העונה את מכבי נתניה המצויה בכושר נפלא. מלאדן קרסטאיץ', במשחקיו האחרונים כמאמן הקבוצה, ניסה אתמול עוד להרים את השחקנים, אבל ברור שמדובר בתקופה לא יציבה של מכבי תל אביב שאחד משיאיה השליליים בהפסד מול בני סכנין במחזור הקודם.

למרות כל זאת, יש במכבי תל אביב מי שחושב שגם ברגעים האלה, כשמכבי נתניה מציגה את הכדורגל הטוב בליגה, בקרית שלום לא צריכים להרגיש אנדרדוג. "מכבי תל אביב לא תגיע לשום משחק כשהיא בנחיתות או כאנדרדוג", אמר אתמול שחקן בקבוצה. "גם אם אנחנו לא בכושר הכי טוב וגם אם נתניה בתקופה מצוינת, אנחנו לא צריכים להרגיש בשום משחק שהיריבה פייבוריטית".

אבי ריקן, גיבור הדרבי האחרון שנעדר מהמשחק בסכנין בגלל פציעה קלה, יחזור לסגל וצפוי לפתוח בהרכב. מתן בלטקסה יחזור מצהובים ועשוי אף הוא לפתוח כמגן שמאלי. שרן ייני שנפגע בראשו מכדור במהלך אחד האימונים, ייעדר מהסגל וקרוב לוודאי שדן ביטון עדיין לא יחזור.

מתן בלטקסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפעם כמגן שמאלי? מתן בלטקסה/ברני ארדוב

מכבי נתניה

האורחת שנמצאת בכושר נפלא, תפגוש מחר את מכבי תל אביב במשחק חוץ שיערך באצטדיון סמי עופר בעקבות עונש הרדיוס שקיבלו התל אביבים. נתניה מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות זהים של 0:3 נגד שתי המוליכות, ובמועדון מאמינים שאפשר להשיג נצחון שלישי ברציפות גם נגד שחקניו של מלאדן קרסטאיץ', שנמצאים בתקופה פחות טובה.

בחלק המקצועי, הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב התאושש לגמרי מהפציעה בברך, רז שלמה סיים לרצות עונש הרחקה, ושניהם יחזרו להרכב. עומרי גנדלמן ששיחק כבלם בשני המשחקים האחרונים, אמור לפתוח בקישור יחד עם עדן קארצב. שי קונסטנטין אמור להמשיך ולקבל קרדיט בעמדת המגן הימני, בעוד איגור זלאטנוביץ' יפתח יחד עם פטריק טוואמסי בחלק הקדמי.

בנתניה קיבלו אמש באכזבה גדולה את ההודעה של מנכ"ל דורטמונד בנוגע לביטול משחק הידידות בין שתי הקבוצות, שנקבע ל-17.5. נכון להבוקר לא ידעו גורמים בנתניה לומר מהי הסיבה האמיתית לביטול ההגעה של הגרמנים, כאשר שני המועדונים ינסו לתאם תאריך חלופי חדש במהלך העונה הבאה.

עוד בוואלה!

גלזר: "לא היינו מרוכזים בדקות הסיום בסכנין, נלמד מההפסד הזה"

לכתבה המלאה
רז שלמה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ישוב לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה. רז שלמה/ברני ארדוב

טריוויה

* 146 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: מכבי תל אביב מובילה 36:71 בניצחונות ועוד 39 לא הוכרעו.

* מכבי תל אביב הפסידה למכבי נתניה רק פעם אחת ב-12 המפגשים האחרונים, וזה קרה בסיבוב הראשון העונה, כאשר המארחת חגגה 2:4 גדול במשחק הבכורה של בני לם. אגב, רביעייה הייתה גם בניצחון שקדם לכך: 1:4 בינואר 2019.

* נתניה היא היחידה פרט לבני סכנין שלא הפסידה העונה למכבי תל אביב. הפעם הקודמת שזה קרה הייתה ב-2009/10 (שני מפגשים) ולפני כן גם ב-2008/09 (שלושה מפגשים) ו-2007/08 (שלושה מפגשים). ארבעה עימותים ללא הפסד בליגה באותה עונה? את זה נתניה מעולם לא עשתה.

* מכבי תל אביב הבקיעה חמישייה תוך 29 דקות בדרבי, אבל פרט לכך יש לה רק עוד שני שערים בחמשת משחקי הפלייאוף האחרים, בהם גם לא ניצחה.

* פטריק טוומאסי חגג במחזור הקודם את הצמד הראשון שלו בליגת העל (מתוך שישה שערים שיש לו מאז הצטרף למכבי נתניה בינואר). את הצמד הראשון שלו לרשת יריבה ישראלית כבש באוקטובר 2017 מול מכבי תל אביב, ב-0:4 של אסטנה בשלב הבתים של הליגה האירופית.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: חיפה
קהל: 6451

משחקי המחזור ה-33 בפלייאוף העליון וה-32 בתחתון:

שבת, 18:00: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:30: מכבי תל אביב - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
ראשון, 20:00: עירוני קרית שמונה - הפועל נוף הגליל
ראשון, 20:30: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים (ספורט2)

שני, 20:00: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully