וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר: "לא היינו מרוכזים בדקות הסיום בסכנין, נלמד מההפסד הזה"

5.5.2022 / 16:14

קשר מכבי תל אביב התכונן למכבי נתניה (שבת, 19:30 בספורט3) והתנצל בפני ג'ורי שנפצע בהיתקלות איתו: "אסע לבקר אותו". קרסטאיץ': "ייני ייעדר לזמן מה"

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

אחרי האופוריה שבעקבות ה-0:5 בדרבי, מכבי תל אביב שוב ירדה לקרקע וספגה הפסד נוסף בפלייאוף העליון המאכזב שלה כשנכנעה 1:0 לבני סכנין משער של גיא מלמד עמוק בתוספת הזמן. כעת, הצהובים רוצים לתקן במעט את הרושם נגד מכבי נתניה (שבת, 19:30 בספורט3). המשחק ייחשב כביתי עבור קבוצתו של מלאדן קרסטאיץ', על אף שהוא ייערך בחיפה בעקבות העונש הכבד שספג המועדון.

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ'. מאור אלקסלסי
יתאושש מההפסד לסכנין? קרסטאיץ'/מאור אלקסלסי

המאמן מלאדן קרסטאיץ' אמר לקראת המשחק: "כשאתה משחק טוב אתה צריך להביא את זה לידי ביטוי בתוצאה, כי כולם זוכרים בסוף רק את התוצאה. לנתניה יש קבוצה איכותית ושחקנים איכותיים, הם אגרסיבים וממושמעים. מתכוננים כדי לנצל את הבעיות שיש להם. מצפים למשחק קשה, במיוחד כשאנו יודעים שלא נשחק בבלומפילד".

בנוגע למצב הסגל אמר המאמן כי הקפטן שרן ייני עשוי להיעדר לזמן מה, ופרט לכך "יש כמה שחקנים שחוזרים מפציעות והם לא בקצב, אבל הם מתאמנים איתנו וזה הדבר הכי חשוב".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן בני סכנין גבי ג'ורי מול שחקן מכבי תל אביב דן גלזר. מאור אלקסלסי
תיקול שנגמר בפציעה. גלזר מול ג'ורי/מאור אלקסלסי

דן גלזר התייחס לתוצאה המאכזבת בסכנין: "זו הרגשה מבאסת לספוג בדקה האחרונה. כמובן שרצינו לנצח, הצגנו משחק טוב והגענו לכמה מצבים יפים כדי להכריע את המשחק קודם לכן. בדקות האחרונות הלכנו עם הרבה שחקנים כדי להכריע, לא היינו מרוכזים כל כך. היה קשה לקבל את הגול בדקה האחרונה, למדנו את זה ואני מקווה שאת ההרגשה הכואבת הזו נשנה בשבת".

במהלך המשחק נפגע שחקנה של סכנין, גבי ג'ורי, בעקבות היתקלות עם גלזר. ג'ורי סיים את העונה בעקבות הפציעה והקשר הצהוב שלח לו מסר: "דיברתי איתו ואסע לבקר אותו ברגע הראשון שאוכל. זה תיקול שיכול לקרות במשחק ואני מצטער שזו הייתה התוצאה, מאחל לו החלמה מהירה ומחזק אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully