וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצ'כיה: מכבי חיפה התעניינה במלך השערים ואצלב יורצ'קה

4.5.2022 / 13:15

חלוץ סלובאצ'קו בן ה-27, שכבש 14 שערי ליגה ומסיים חוזה בתום העונה, נמצא על הכוונת של הירוקים. לבקשת אוהדי הקבוצה: בית המשפט המחוזי ידון בהחלטה לסגור את היציע הצפוני

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

האם מכבי חיפה תנחית בישראל את מלך השערים של הליגה הצ'כית? ב"iSport" המקומי דווח היום (רביעי) כי הירוקים התעניינו בשחקנה של סלובאצ'קו, ואצלב יורצ'קה בן ה-27, שכבש העונה 14 שערים בליגה הצ'כית. הערב יפגשו יורצ'קה וקבוצתו את ספרטה פראג בגמר הגביע, מפעל בו כבש השחקן המדובר שני שערים.

העונה המוצלחת שרושם יורצ'קה זיכתה באותו בהופעת בכורה בנבחרת צ'כיה בסוף חודש מרץ, ובנוסף לאלופת ישראל צוין כי גם קבוצות מטורקיה ומפולין הביעו התעניינות בחלוץ, כשאחת הסיבות לביקוש היא שחוזהו מסתיים ב-30 ביוני.

שחקן נבחרת צ'כיה ואצלב יורצ'קה. James Williamson - AMA, GettyImages
על הכוונת של הירוקים. ואצלב יורצ'קה/GettyImages, James Williamson - AMA

בנושא אחר, לבקשת אוהדי מכבי חיפה ועמותת היציע הצפוני, ביום ראשון הקרוב יתקיים דיון בהול בבית המשפט המחוזי בחיפה בפני השופטת עידית וינברגר, בעניין ההחלטה לסגור את היציע הצפוני במשחקה של האלופה נגד מכבי תל אביב בעוד שישה ימים.

חשוב לציין כי העתירה, בה מייצגים את האוהדים עורכי הדין קים רטוש ואייל וייס, נעשתה לא רק נגד ההתאחדות לכדורגל, אלא גם נגד המועדון, בשל היותו מבצע ההחלטה וזה שאמור למנוע מהמנויים להיכנס למשחק.

עוד בוואלה!

תדהמה במכבי חיפה אחרי החלטת ביה"ד בנוגע לב"ש: "לא ייאמן"

לכתבה המלאה
עורך הדין קים רטוש. באדיבות המצולמים
עורך הדין קים רטוש/באדיבות המצולמים
עו"ד אייל וייס. עו"ד אייל וייס, באדיבות המצולמים
עורך הדין אייל וייס/באדיבות המצולמים, עו"ד אייל וייס

כזכור, בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דחה את הערעור הראשון של מכבי חיפה על ההחלטה לסגור את היציע ולמנוע מ-8,000 אוהדים לעודד את הקבוצה נגד מכבי תל אביב, אולם אתמול הירוקים ערערו פעם נוספת בטענה כי "החלטת בית הדין העליון שגויה ומתעלמת מהחלטה חלוטה של בית הדין המשמעתי".

במכבי חיפה נדהמו אתמול לגלות כי הדיין ישראל שמעוני מבית הדין של ההתאחדות החליט שלא להפעיל עונש על תנאי נגד הפועל באר שבע, משמע שהיציע הדרומי באצטדיון טרנר לא ייסגר, וזאת בטענה כי מעשי האוהדים של באר שבע לא התרחשו במגרשה הביתי של הקבוצה, בעוד במקרה של מכבי חיפה פסק שמעוני על הפעלת העונש על תנאי שעמד נגד המועדון, למרות שהדלקת האבוקות שבגינה נענשו הירוקים קרתה באצטדיון בלומפילד.

אם מכבי חיפה לא תצבור נקודות במשחק החוץ נגד הפועל באר שבע בשבת, המשחק המדובר נגד מכבי תל אביב עשוי להיות זה שבו היא תוכתר לאלופת המדינה בפעם השנייה ברציפות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully