וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס במכבי חיפה: רק 1,443 אוהדים יורשו להיכנס לטרנר

3.5.2022 / 12:13

הנהלת הפועל באר שבע החליטה לקצץ את כמות הכרטיסים למשחק ההכתרה האפשרי, שאזלו תוך כמה שעות. מדובר בהבדל של 15 אחוזים לעומת המפגש הקודם. הקבוצה ערערה לביטול העונש של סגירת היציע הצפוני נגד מכבי תל אביב

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

אוהדים רבים של מכבי חיפה קיוו להגיע לטרנר במוצאי השבת הקרובה, אז קבוצתם עשויה לחגוג אליפות שנייה ברציפות, אבל הנהלת הפועל באר שבע קיצצה את כמות הכרטיסים משמעותית. מדובר בהבדל של 15 אחוזים לעומת משחק הליגה הקודם בין שתי הקבוצות בטרנר, כך שהפעם האוהדים הירוקים יקבלו רק 1,443 כרטיסים, שכולם אזלו בתוך שעות ספורות.

במכבי חיפה זעמו על ההחלטה והזכירו כי בשנים בהן הפועל באר שבע הוכתרה לאלופה, ההנהלה הירוקה ניאותה לבקשות והקצתה כ-4,000 כרטיסים לקהל האורח במפגש הפלייאוף, במקום 2,900 כפי שמחייב נוהל 10 האחוזים לקהל החוץ. גורם במועדון אמר: "ציפינו ליחס דומה לזה, אך לצערנו הוחלט אחרת".

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

מלבד המפגש בטרנר, בחיפה ממשיכים לעסוק בהחלטה לסגור את היציע הצפוני במשחק נגד מכבי תל אביב. אם חיפה לא תנצח בשבת, המשחק מול מכבי תל אביב יהפוך למשחק האליפות של הירוקים, אבל 8,000 אוהדים יחסרו לאצטדיון מלא. הירוקים הגישו ערעור בנושא ונימקו את הבקשה בכך ש"החלטת בית הדין העליון שגויה ומנוגדת לדין מאחר שבית הדין העליון התעלם מהחלטה חלוטה של בית הדין המשמעתי". עוד נכתב בהודעה כי "המועדון טען כי תובע ההתאחדות לא ערער על החלטת בית הדין המשמעתי שכבר קבע שמימוש התנאי יבוצע רק בנסיבות מחמירות. לכן בית הדין העליון לא יכול כעת להתעלם מהחלטה זו ולא להתייחס לקיומה". בחיפה דורשים תשובה מהירה מבית הדין ואף יציעו לפתוח רק את היציע הצפוני העליון, גם על מנת למנוע קרבה של האולטראס של חיפה לאוהדי מכבי תל אביב.

בינתיים, במנהלת הודיעו כבר לחיפה שהענקת הצלחת - אם וכאשר המשימה תושלם - תתקיים בכל מקרה במחזור האחרון נגד מכבי נתניה ולא במשחק נגד מכבי תל אביב, בין היתר כדי לא לחלק את צלחת האליפות בזמן שהאיצטדיון לא מלא.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully