וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדהמה במכבי חיפה אחרי החלטת ביה"ד בנוגע לב"ש: "לא ייאמן"

3.5.2022 / 20:05

למרות מקרים כמעט זהים, בית הדין לא סגר את היציע בטרנר, כשבוע אחרי שדווקא עשה זאת בחיפה. הירוקים נקנסו ב-6,000 שקל

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

במכבי חיפה נדהמו היום (רביעי) נוכח ההחלטה של דיין בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ישראל שמעוני, לא להפעיל עונש על תנאי נגד הפועל באר שבע ולא ולסגור את היציע הדרומי באצטדיון טרנר. שמעוני הבהיר שבגלל שהמעשים של אוהדי באר שבע לא היו באצטדיונה הביתי, אין לסגור את היציע הדרומי.

כמובן שהעניין של הירוקים הוא לא בבאר שבע, אלא בהחלטה של שמעוני להפעיל עונש על תנאי נגד המועדון ולסגור את היציע הצפוני בחיפה בגין הדלקת אבוקות בבלומפילד. בחיפה קראו את פסק הדין ונדהמו. "זה פשוט לא ייאמן", אמרו בחיפה, "איך יכול להיות שדיין אומר - ובצדק - שלא ניתן להפעיל את התנאי כי האירוע לא התרחש במגרש הביתי, אבל כשזה קשור למכבי חיפה סוגרים יציע במשחק שאמור להיות משחק הכתרה?"
.
במועדון צפויים להשתמש בתקדים של ההחלטה של שמעוני בערעור וידרשו אחידות. "מילא היה מדובר בדיון שונה, אבל זה אותו דיין בהחלטה שונה. פעם אחת הוא טוען שאין משמעות לזה שהאבוקות לא היו במשחק בית ובפעם אחרת מחליט שאי אפשר להשית את העונש על תנאי כי זה לא קרה במגרש הביתי. אנחנו עדיין מנסים להבין אם זה דימיוני או שזה באמת קורה", אמרו גורמים בחיפה.

אוהדי מכבי חיפה. אודי ציטיאט
אוהדי מכבי חיפה מוחים נגד סגירת היציע הצפוני/אודי ציטיאט

עוד בענייני משמעת: בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הטיל היום (שלישי) קנס בסך 6,000 שקל על מכבי חיפה, בגין התפרעות אוהדיה בדרבי בחצי גמר גביע המדינה. כזכור, הקהל הירוק הדליק אבוקות ביציע, אם כי דודו בזק, דובר המועדון והנציג מטעמו בדיון, הבהיר כי מכבי חיפה פרשה 16 מצלמות מבעוד מועד במטרה לאתר מתפרעים - וטיפלה באלה אשר אותרו.

עוד טענו במכבי חיפה כי במועדון התריעו בפני המשטרה על כך שהאיסור על הכנסת ציוד עידוד למשחק עלול להוביל להתנהגות בלתי הולמת מצד הקהל, לאור העובדה שאוהדי היריבה כן הורשו להכניס ציוד שכזה. בסופו של דבר החליטה הדיינית להשית עונש כספי נמוך, בשל הפעולות בהם נקטו הירוקים.

עוד בוואלה!

מחזיקה אצבעות לליברפול: מכבי חיפה תוקפץ במוקדמות ליגת האלופות?

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נגמר בקנס נמוך. האבוקות של אוהדי מכבי חיפה בדרבי/מאור אלקסלסי

בנוסף עמדו שלושה אנשי הפועל חיפה לדין: המנכ"ל הזמני רובי רגב, הסמנכ"ל איתי רק והדובר נועם רגב. כזכור, לאחר הכרטיס האדום שנשלף לעברו של אלון תורג'מן, ירדו השלושה לאזור הספסלים והטיחו ביקורת בשופט עידן לייבה. בדיון טענו השלושה כי הגעתם למקום הייתה במטרה להרגיע את הרוחות, ובתגובה החליטה הדיינית על קנס של 1,000 שקלים לנועם רגב ולאיתי רק, בעוד המנכ"ל רובי רגב נקנס ב-2,000 שקל והורחק לארבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully