וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגן שלשות והגנה: בוסטון הביסה 86:109 את מילווקי והשוותה ל-1:1

דווקא ללא מרכוס סמארט, הסלטיקס חזרו להציג את הגנת הברזל שלהם, צלפו שיא מועדון של 20 שלשות לעומת 3 בלבד של האלופה ולא השאירו לה סיכוי. ג'יילן בראון הצטיין עם 30, 29 לטייטום

דריימונד גרין מגיב להרחקה שלו במשחק 1 נגד ממפיס/מתוך טוויטר

אחרי האכזבה במשחק 1, בוסטון חזרה להיראות הלילה (בין שלישי לרביעי) כמו הקבוצה האימתנית שהדיחה את ברוקלין בסוויפ, ונראתה כמו אחת שיכולה ללכת עד הסוף. דווקא במשחק ממנו נעדר שחקן ההגנה של העונה מרכוס סמארט, הסלטיקס חזרו להגנת הברזל שלהם, והביסו 86:109 את מילווקי במשחק חד צדדי בו זהות המנצחת לא הוטלה בספק אפילו לרגע. כעת הסדרה הכי מרתקת של חצאי הגמר האזוריים עומדת על 1:1, והסלטיקס יגיעו למשחק 3 במילווקי שייערך בשבת בערב, עם רוח גבית.

שני פרמטרים עיקריים עשו את ההבדל הלילה: ההגנה של הסלטיקס, והשלשות שלה. החבורה של איימה יודוקה הצליחה להגביל את יאניס אנטטוקומפו, פתחה יתרון מוקדם, ובעיקר צלפה מחוץ לקשת ללא הרף, כשהיא קובעת שיא מועדון בפלייאוף עם 20 שלשות. מנגד, הבאקס קלעו 3 שלשות בלבד - הכי מעט שלהם ב-15 ההופעות האחרונות שלהם בפוסט-סיזן - ובכך נקבע הפרש של 17 שלשות בין הקבוצות, המספר השני הכי גבוה אי פעם במשחק פלייאוף.

ג'יילן בראון, בוסטון סלטיקס. Maddie Meyer, GettyImages
הסתערות. ג'יילן בראון/GettyImages, Maddie Meyer
יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. Maddie Meyer, GettyImages
שוב נעצר על אחוזים נמוכים. יאניס/GettyImages, Maddie Meyer

הסלטיקס הסתערו על יאניס וחבריו מהפתיחה. ג'יילן בראון קלע ברבע הראשון 17 נקודות - יותר מאשר קלע במשחק 1 כולו - וסחף את בוסטון ליתרון דו ספרתי מהיר. הבליץ נמשך גם ברבע השני, כשההפרש מטפס ומטפס ומגיע ל-25 בירידה להפסקה. יאניס התעורר ברבע השלישי, הוביל ריצת 0:10 של האלופה וקיזז את ההפרש למינוס 12 בלבד, במה שנראה כמו התחלה של קאמבק, אבל אז ג'ייסון טייטום לקח את העניינים לידיים והוביל בריחה נוספת שסגרה עניין.

ג'יילן בראון סיים משחק פנטסטי עם 30 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, ג'ייסון טייטום היה מצוין גם כן עם 29 ו-8 אסיסטים, והאקס פקטור היה גרנט וויליאמס, שקלע 21 נקודות מהספסל, צלף 6 שלשות, סיים עם מדד הפלוס/מינוס הגבוה במשחק (22+) וגם סייע רבות בשמירה על אנטטוקומפו. גם אל הורפורד עשה עבודה שקטה ויעילה כהרגלו, וסיים עם דאבל-דאבל של 11 נקודות ו-11 ריבאונדים, לצד 4 חטיפות ו-3 אסיסטים.

ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס. רויטרס
סגר עניין. טייטום/רויטרס

מנגד, אנטטוקומפו אמנם הגיע למספרים נאים של 28 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אבל קלע את רוב הנקודות שלו ברבע השלישי כשהפיגור כבר היה גדול, וסיים עם 41 אחוזים בלבד מהשדה. ג'רו הולידיי הוסיף 19 ו-7 אסיסטים וגם בובי פורטיס ופאט קונאטון הגיעו לספרות כפולות עם 13 כל אחד, אבל זה לא הספיק כדי שהאלופה תיתן פייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully