וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

45 של דונצ'יץ' לא הספיקו: פיניקס פתחה את חצי הגמר עם 114:121 על דאלאס

הסלובני התאושש מבעיטה "מלוכלכת" שספג מקראודר, כמעט הוביל קאמבק מזהיר ברבע האחרון, אבל נכנע במשחק 1. אייטון ובוקר כיכבו

דריימונד גרין מגיב להרחקה שלו במשחק 1 נגד ממפיס/מתוך טוויטר

לוקה דונצ'יץ' הגיע בגדול לחצי גמר המערב - אבל עדיין לא מסוגל לנצח קבוצה כמו פיניקס בכוחות עצמו. העילוי הסלובני להט הבוקר (שלישי) עם 45 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים במשחק 1 מול סגנית האלופה, אבל גם במשחק כזה, זה לא הספיק למאבס, שהפסידו 121:114.

הסאנס לא בחלו בשום אמצעי כדי לנסות להצר את צעדיו של העילוי הסלובני, הציבו מולו את מיקל ברידג'ס שידוע כאחד השומרים הטובים ב-NBA - ולרגעים גם ניסו לעצור אותו בדרכים קצת פחות ספורטיביות. אחרי פתיחה סוערת שסידרה לסאנס יתרון דו ספרתי, נרשם רגע מעורר מחלוקת ברבע השני, כשג'יי קראודר בעט בדונצ'יץ' באזור האשכים כשעלה לזריקה, וספג עבירה טכנית. דריימונד גרין, שהורחק אתמול במשחק של גולדן סטייט נגד ממפיס, הזדעק וטען ש"העיפו אותי על פחות מזה", אבל קראודר נשאר על הפרקט, ולרגעים נראה היה שהסאנס בדרך להנחיל למאבס תבוסה.

שחקני דאלאס מאבריקס עם לוקה דונצ'יץ' הפצוע. רויטרס
גם מזה הוא התאושש. דונצ'יץ' אחרי הבעיטה של קראודר/רויטרס

היתרון של הסאנס הגיע ברבע האחרון ל-19 נקודות בשיא, אבל דונצ'יץ' וחבריו סירבו להרים ידיים, וכמעט רשמו קאמבק מזהיר. שתיים וחצי לדקות לסיום ההפרש עוד עמד על 15, אבל כשנותרו 50 שניות על השעון הוא כבר קוזז ל-6 בלבד אחרי סדרה אדירה של סלים של דונצ'יץ'. לצערו, דווין בוקר ומיקל ברידג'ס דייקו שוב ושוב מקו העונשין והבטיחו את הניצחון, אחרי פייט מרשים של האורחת.

דונצ'יץ' רשם כאמור הצגת ענק, ו-45 הנקודות שלו הושגו באחוזים מרשימים (15 מ-30 מהשדה כולל 4 מ-11 מהשלוש, ו-11 מ-14 מהעונשין), אבל הלילה, בניגוד לסיבוב הראשון, הוא לא קיבל מספיק סיוע. ג'יילן ברנסון שהיה האקס פקטור של המאבס מול יוטה, נעצר על 13 נקודות, ורק מקסי קליבר עם 19 סיפק את הסחורה.

שחקני פיניקס סאנס דווין בוקר, דיאנדרה אייטון. רויטרס
עמדו במשימה. אייטון ובוקר/רויטרס

בצד השני, למרות שההגנה התקשתה מול דונצ'יץ', ההתקפה של פיניקס המשיכה להיות שוטפת ומרשימה, וסגנית האלופה עדיין לא ירדה מ-50 אחוז מהשדה בפלייאוף. דיאנדרה אייטון עם 25 נקודות ו-8 ריבאונדים ודווין בוקר עם 23, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים היו מעל כולם, בעוד כריס פול נותן להם להוביל ומסיים עם 19 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. האקס פקטור היה קם ג'ונסון, שקלע 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully