וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיסרון של אמביד הורגש: מיאמי עלתה ל-0:1 על פילדלפיה עם 92:106 נינוח

ללא הסנטר הפצוע, ההיט הצרו את צעדיו של הארדן (16 נקודות בלבד) ושייטו אחרי מחצית שנייה חד צדדית. הירו ואדבאיו הצטיינו

דריימונד גרין מגיב להרחקה שלו במשחק 1 נגד ממפיס/מתוך טוויטר

גם ללא קייל לאורי ודאנקן רובינסון, מיאמי טובה יותר, בשלה יותר ועמוקה יותר מפילדלפיה כשהיא ללא ג'ואל אמביד. הלילה (בין שני לשלישי) ההיט ניצלו עד תום את חסרונו של מלך הסלים של העונה הרגילה, שכלל לא המריא למיאמי בעקבות הפציעה וזעזוע המוח שספג נגד טורונטו, ועלו ליתרון 0:1 בחצי גמר המזרח עם ניצחון 92:106 ביתי נינוח.

בהיעדרו של אמביד, הקבוצה של אריק ספולסטרה מיקדה את תשומת הלב ההגנתית בג'יימס הארדן. בדיוק כפי שהצליחו לאמלל את טריי יאנג בסיבוב הראשון, גם הפעם ההיט הצמידו להארדן את פי ג'יי טאקר שלחץ אותו והקשה עליו, ורוב הזמן תוכנית המשחק עבדה היטב.

ג'יימס הארדן, פילדלפיה סיקסרס. Michael Reaves, GettyImages
המטרה של מיאמי הושגה. הארדן מתוסכל/GettyImages, Michael Reaves

דוק ריברס עלה בחמישייה עם אלתור מעט משונה כשהציב את דיאנדרה ג'ורדן (שלא שיחק בפלייאוף מאז 2017) במקומו של אמביד, ומיאמי ניצלה את הרפיון של הסיקסרס כדי לעלות ליתרון 12 כבר ברבע הראשון. ריצה של פילי בהובלתו של טוביאס האריס הובילה מהפך מפתיע ולהפסקה ירדה האורחת ביתרון נקודה, אבל למחצית השנייה מיאמי עלתה נחושה ומרוכזת, ושם המשחק פחות או יותר הוכרע. טיילר הירו עלה מצוין מהספסל כפי שהוא עושה במשך כל העונה, באם אדבאיו ניצל את החיסרון של אמביד לשלוט בצבע, וההיט פתחו יתרון גדול, שצמח בשיאו ל-21, כשהסיקסרס רק מצמצמים נזקים בדקות האחרונות.

הירו היה הקלע המצטיין של מיאמי עם 25 נקודות לצד 7 אסיסטים, באם אדבאיו היה דומיננטי עם 24, 12 ריבאונדים ו-4 אסיסטים וג'ימי באטלר הוסיף 15 ו-9 ריבאונדים. אצל פילי, נקודת האור הייתה היכולת של טוביאס האריס שצלף 27 נקודות. טייריס מקסי הוסיף 19, והקלע הנוסף היחיד בספרות כפולות היה הארדן, שהסתפק ב-15 עם 5 מ-13 בלבד מהשדה (וגם 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 איבודים).

שחקני מיאמי היט ג'ימי באטלר, גייב וינסנט, באם אדבאיו. Michael Reaves, GettyImages
קלי קלות באטלר, וינסנט ואדבאיו/GettyImages, Michael Reaves

פילי תנסה להפתיע במשחק 2 שייערך גם כן בפלורידה בלילה שבין רביעי לחמישי, ובעיקר תחכה לחזרה של אמביד, בתקווה שזה יקרה במשחק 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully