וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בממפיס תקפו את גרין, סטף קרי עשה מהלך מנצח: "אנדרייטד הגנתי"

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 7:46

פורוורד גולדן סטייט הורחק אחרי עבירה מכוערת על קלארק, שהאשים: "עושה זאת כל הקריירה. ג'ורדן פול הלהיב, קר: "זה לא הפתיע אותי"

דריימונד גרין מגיב להרחקה שלו במשחק 1 נגד ממפיס/מתוך טוויטר

מיד לאחר ה-116:117 הדרמטי של גולדן סטייט על ממפיס, דריימונד גרין עמד בכניסה לחדר ההלבשה וחיבק כל שחקן ואיש צוות של הווריירס. הפורוורד של גולדן סטייט סבל מייסורי מצפון אחרי שהורחק פחות משתי דקות לסיום המחצית בעקבות עבירה גסה על ברנדון קלארק, ממש בעיצומו של הקאמבק של קבוצתו. אלא שגם בלעדיו הוורירס הצליחו לגרד ניצחון בזכות שלשת קלאץ' של קליי תומפסון ובעיקר בזכות משחק אדיר של ג'ורדן פול שהמשיך את כושרו הטוב מהעונה הסדירה וסיפק מספרים אדירים של 31 נקודות, 9 אסיסטים, 2 חסימות וקלע באחוזים מעולים (12 מ-20). גם סטף קרי תרם את חלקו עם 24 נקודות וגם מהלך גדול בהגנה כשחסם את ג'ה מוראנט 21 שניות לסיום ולמעשה הבטיח בכך את הניצחון.

דריימונד גרין מול ג'ה מוראנט גולדן סטייט. רויטרס
הרחקה מוצדקת? גרין בטראש טוק עם מוראנט/רויטרס

אלא שהמהלך המדובר של המשחק הזה היה דווקא המהלך המלוכלך של דריימונד גרין, שתפס את החולצה של ברנדון קלארק בזמן שזה התרומם בדרך לדאנק וכמעט גרם לפציעה שלו. גרין ניסה לתרץ את המהלך שלו ואמר לסטיב קר ש"היד שלו נתפסה בחולצתו של קלארק". את אותו המסר הוא העביר לשופטים בזמן שהם צפו שוב במהלך, אבל אלו לא התרשמו והחליטו להרחיקו. אחרי שהורחק גרין החל לפצוח בריצת אמוק על הפרקט, עודד את חבריו ורץ לחדר ההלבשה כשהוא סופג שריקות בוז מהקהל המקומי. גם סטף קרי גונן על גרין ואמר שזה "היה טירוף להרחיק אותו".

אלא שבממפיס לא התרשמו וברנדון קלארק תקף: "הוא ידוע בכך שהוא עושה עבירות בלתי ספורטיביות כל הקריירה שלו. אני רואה אותו בטלוויזיה כל החיים, ככה זה מרגיש. לא ממש הייתי מופתע מההתנהגות שלו. אני לא אוהב לעשות פלופים, אבל הוא פגע בי בצורה די חזקה פעמיים. זה לא היה מפתיע שהוא הורחק כפי שהוא הגיב. זה משהו שהוא עשה בעבר".

עוד בוואלה!

הצהרת כוונות: מילווקי ניצחה בבוסטון, גולדן סטייט גברה בשיניים על ממפיס

לכתבה המלאה
שחקן ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט מול שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. רויטרס
חסימה גדולה על מוראנט בהתקפה האחרונה. סטף קרי/רויטרס

אבל עם כל הכבוד לגרין, היה גם משחק ועוד איזה משחק בממפיס. גולדן סטייט הצליחה לשמור לא רע גם בלי השחקן ההגנתי הכי טוב שלה ונהנתה ממהלך הגנתי גדול של סטף קרי שחסם את ג'ה מוראנט מיד לאחר שלשת הקלאץ של קליי תומפסון. "סטף הוא אנדרייטד הגנתי כבר הרבה זמן", אמר לאחר המשחק סטיב קר, "אני חושב שזו העונה ההגנתית הכי טובה שלו בקריירה. אנחנו רואים את זה כל העונה. זה היה מהלך מבריק של סטף בהגנה".

אז סטף עשה מהלך הגנתי גדול, אבל כוכב ההגנתי היה לא סטף ולא תומפסון, אלא ג'ורדן פול, שהפגיז 31 נקודות והפך לחלק מטריו מלהיב. "זה ג'ורדן שאנחנו רואים כבר כמה חודשים", הילל סטיב קר, "ככה הוא נראה כבר הרבה זמן. הוא לא תמיד יקלע חמש שלשות הוא 31 נקודות וכמעט יעשה טריפל דאבל, אבל הוא פליימייקר. הוא יוצר והוא פנטסטי עבורנו כל העונה, כך שזה לא הפתיע אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully