וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת כוונות: מילווקי ניצחה בבוסטון, גולדן סטייט גברה בשיניים על ממפיס

פתיחה סוערת לסיבוב השני: טריפל דאבל של יאניס סידר לאלופה 89:101 על הסלטיקס, שלשת קלאץ' של קליי תומפסון נתנה לווריירס 116:117 אחרי הרחקה שנויה במחלוקת של דריימונד גרין

דריימונד גרין מגיב להרחקה שלו במשחק 1 נגד ממפיס/מתוך טוויטר

סדרות חצי גמר הפלייאוף יצאו לדרך הערב (ראשון) עם שני משחקים מרתקים. במשחק הראשון מילווקי הביסה בחוץ את בוסטון, גנבה את הביתיות ועלתה ל-0:1 בסדרה. לאחר מכן גולדן סטייט עשתה את אותו דבר לממפיס, כשניצחה אותה 116:117 לאחר משחק מותח.

ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס, נחסם על ידי יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. רויטרס
עליונות מוחלטת בהגנה ובהתקפה. יאניס חוסם את טייטום/רויטרס

בוסטון - מילווקי 101:89 (0:1 למילווקי בסדרה)

בוסטון הגיעה בכושר שיא לסדרה הזו. אחרי סוויפ מרשים על ברוקלין של דוראנט וקיירי והיא גם פגשה קבוצה ששיחקה בלי כריס מידלטון השחקן מספר 2 שלה. אלא שמי שחשב להספיד את יאניס והאלופה הגאה התבדה בגדול כבר במשחק הראשון שבו הבאקס שלטו למן הרגע הראשון ולא איבדו את ההובלה עד הסיום עם דומיננטיות מרשימה מאוד שהושגה בעיקר בזכות שני שחקנים: יאניס אנטטוקומפו וג'רו הולידיי. בוסטון פתחה את הרבע הרביעי בפיגור של שמונה נקודות, אבל הבאקס פתחו את הרבע הרביעי עם ריצת 2:9 ועלו ליתרון שיא של 72:87 בזכות שלשה של בובי פורטיס ומזה בוסטון לא הייתה יכולה לחזור, בטח שלא ביום כזה של מילווקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס, מול שחקני מילווקי באקס ג'רו הולידיי, ווסלי מתיוז. רויטרס
חגג על ברוקלין, התקשה מאוד מול מילווקי. טייטום/רויטרס

אנטטוקומפו סיים את המשחק הזה עם טריפל דאבל שני בפלייאוף כשהוא תורם 24 נקודות, 12 אסיסטים ו-13 ריבאונדים. ג'רו הולידי הוביל את המנצחים עם 25 נקודות ו-10 ריבאונדים ובובי פורטיס נתן את ערך המוסף עם 15 נקודות, כולל שלשה קריטית ברבע האחרון. מילווקי ניצחה בעיקר בזכות הגנה נהדרת של צמד הכוכבים של בוסטון. ג'ייסון טייטום קלע 21 נקודות עם 6 מ-18 מהשדה, ג'יילן בראון הוסיף 12 נקודות ו-9 ריבאונדים, אבל דייק רק ב-4 זריקות מתוך 13. אל הורפורד הוסיף 12 ו-10 ריבאונדים לבוסטון, שנכנסה לבור כבר בפתיחת הסדרה ותהיה חייבת לנצח לפחות פעם אחת במילווקי כדי לחזור לעניינים בסדרה.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. Justin Ford, GettyImages
גולדן סטייט התגברה גם על ההרחקה השנויה במחלוקת. גרין/GettyImages, Justin Ford

ממפיס - גולדן סטייט 117:116 (הווריירס עלו ליתרון 0:1 בסדרה)

משחק משוגע בטנסי הסתיים עם קבוצה שנייה שגונבת את הביתיות באותו ערב. בערב הזה היה הכל מהכל: סלים גדולים, החטאות מפתיעות, מהפכים וגם הרחקה שנויה במחלוקת. אחרי רבע וחצי ראשונים מאוזנים, הגיעה שריקה מפוקפקת: דריימונד גרין משך בחולצה את ברנדון קלארק במאבק על ריבאונד, והשופטים פסקו מיד על הרחקה, למרות שהיו יכולים להסתפק גם בעבירה טכנית.

ג'ה מוראנט, במשחק אישי נהדר, נראה במומנטום, אבל בסופו של דבר הניסיון והחוכמה של הווריירס הכריעו. מוראנט, שמצא את היד מחוץ לקשת וצלף 4 שלשות - כמו כל השלשות שקלע בסיבוב הראשון - התחמם ברבע האחרון הצמוד, קלע בו 11 נקודות כולל 8 מ-10 האחרונות של הגריזליס, אבל ראה דווקא את ג'ורדן פול המצוין משאיר את גולדן סטייט בתמונה.

שחקן ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט מול שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. רויטרס
איזה משחק. קרי מול מוראנט/רויטרס

הדקה האחרונה הייתה הפכפכה ומפתיעה: ממפיס עלתה ליתרון, סטף קרי החטיא שלשה פנויה לחלוטין בצד אחד, אבל קליי תומפסון התעורר ברגע הנכון, הזכיר נשכחות וצלף שלשה שהעבירה את היתרון לווריירס כשנותרו 36 שניות על השעון. בהתקפה הבאה מוראנט איבד ותומפסון נשלח אל קו העונשין, אבל באופן מדהים למדי החטיא פעמיים והשאיר לגריזליס עוד הזדמנות לנצח. אלא שגם הפעם מוראנט ניסה לעשות זאת ללא הצלחה, והליי אפ שלו על הבאזר הלך החוצה.

ג'ורדן פול שממשיך את עונת הפריצה המופלאה שלו, הוביל את רשימת הקלעים של הווריירס עם 31 נקודות לצד 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. סטף קרי הוסיף 24, לאנדרו וויגינס היו 17 לצד 8 ריבאונדים וקליי תומפסון סיים עם 15 נקודות ב-6 מ-19 מהשדה. מנגד, הגריזליס קיבלו תצוגת שיא משני הכוכבים הצעירים: ג'ה מוראנט קלע 34 והוסיף 10 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, ג'ארן ג'קסון ג'וניור צלף 33 לצד 10 ריבאונדים - והם הפכו לצמד הראשון בתולדות הגריזליס שקולע 30 ומעלה בפלייאוף. גם דיאנתוני מלטון היה טוב עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים מהספסל, אבל זה לא הספיק לגריזליס, שינסו להתאושש במשחק 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully