וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה או אני או מיטשל": גובר דורש שאחד מכוכבי יוטה יועבר בטרייד

אחרי עוד הדחה מאכזבת, הסנטר מרגיש שהוא לא יכול לזכות באליפות עם הגארד "שהפך לנטל בהגנה". קבוצה חזקה במערב כבר בעקבות הצרפתי

דריימונד גרין מגיב להרחקה שלו במשחק 1 נגד ממפיס/מתוך טוויטר

בדומה לכל עונה בשנים האחרונות, גם את עונת 2021/22 סיימה יוטה ג'אז בטעם מר במיוחד. אחרי שבבועה איבדה 3:1 בסיבוב הראשון מול דנבר ואשתקד שמטה יתרון 2:0 בחצי גמר המערב מול לוס אנג'לס קליפרס נטולת קוואי לאונרד, השנה הג'אז הודחו בסיבוב הראשון אחרי 4:2 בידי דאלאס מאבריקס, שהחסירה את לוקה דונצי'ץ' הפצוע בשלושת המשחקים הראשונים של הסדרה.

חוסר ההצלחה של הג'אז בשנים האחרונות הוביל למתיחות בין שני כוכבי הקבוצה, רודי גובר ודונובן מיטשל, ונדמה שההדחה האחרונה הייתה הקש ששבר את גב הגמל. לפי דיווח של העיתונאי שון אוקונל, מקור המעורה בפרטים סיפר לו שהסנטר הצרפתי נמצא בשלב בו זה "או אני או מיטשל", ודורש שאחד מהשניים יעבור בטרייד בימים הקרובים.

"הוא לא מרגיש שהם יכולים לזכות באליפות ביחד", נאמר על הסנטר, "רודי מרגיש שמבחינת המספרים הוא שומר על יציבות ואף משתפר, בעוד מיטשל שהפך לנטל בצד ההגנתי". עוד על פי הדיווח, גובר מודע לכך שלפחות קבוצה חזקה אחת מהמערב, ששמה לא צוין, מוכנה לשלם מחיר יקר כדי לצרפו בטרייד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully