וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "ההפסד בדרבי כאב והרס כמעט את כל מה שעשינו העונה"

מאמן הפועל תל אביב אחרי ה-2:0 למכבי חיפה: "היה קשה להכין את הקבוצה, יש אנשים שמנסים לפגוע בי ובמועדון". אזולאי: "הטראומה מהדרבי חלחלה, לכולם נוצר כתם לקריירה"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

בהפועל תל אביב קיוו לחזור למומנטום שהחיובי שהיו בו עד התבוסה 5:0 בדרבי, אך מכבי חיפה לא אפשרה להם לעשות זאת והכניעה אותם 0:2 בבלומפילד. בעקבות הניצחונות של מכבי נתניה על הפועל באר שבע ושל בני סכנין על מכבי תל אביב בתחילת המחזור, האדומים מדורגים במקום השישי והאחרון בפלייאוף העליון והם רחוקים שלוש נקודות מהמקום הרביעי שמוביל לאירופה.

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
הפסד שני ברציפות לאדומים לראשונה מאז פברואר. רפואה/אודי ציטיאט

המאמן קובי רפואה אמר לאחר ההפסד השני ברציפות של הקבוצה: "לא כיף להפסיד כמובן. במחצית הראשונה לא היינו במשחק, במחצית השנייה היינו במשחק ולא היינו פחות טובים ממכבי חיפה. אושר דוידה היה יכול לעשות 1:1, אבל האיכות ניצחה היום".

"זה השבוע הכי קשה בקריירה של כולנו ובטח שלי. אף פעם לא הפסדתי 5:0, זו מכה קשה והיה קשה להכין את הקבוצה למשחק, אבל אנחנו מקצוענים ואלה רק השחקנים והאנשים שבמועדון שיכולים לחוש את ההרגשה הזו, אפילו לא המשפחה. אני גאה בשחקנים על המחצית השנייה, אבל זה לא הספיק. מכבי חיפה טובה מאיתנו וזו התוצאה".

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. אודי ציטיאט
הדרבי השפיע. רפואה/אודי ציטיאט

"יש אמת אחת והמועדון והשחקנים יודעים אותה. אני לא חי ממה שאומרים, שאני עושה אימונים של 40 דקות או 50 דקות, אין אימונים פחות משעה וחצי. אבל יש שבוע כזה כשקשה להעביר אימונים. זה קטע מנטאלי, יש כאלה שלא מבינים את זה. יש אנשים שמנסים לפגוע בי ובמועדון. אני לא מתרץ. יש איזה כתב שאוהב אותי כי לא התראיינתי אצלו והוא אמר לי שהוא יחזיר לי. הפועל תל אביב נתנה עד עכשיו עונה טובה. ההפסד בדרבי כואב מאוד והורס כמעט את כל מה שעשינו העונה".

"העונה עדיין לא הסתיימה מבחינתנו. המשחקים מול נתניה וסכנין יכריעו איפה נהיה. נשארו עוד ארבעה מחזורים, נתניה קבוצה מדהימה, גם סכנין מצוינת. אני שומע שבוקסנבוים ואני בנתק, אבל אנחנו מדברים שעות בכל יום. הדברים האלה מחלחלים ואנשים מתחילים להאמין לזה. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא, זו האמת לאמיתה. כל שחקן זר שיגיע ייבדק 200 פעם. אנחנו יודעים את העבודה וזה מה שיעשה אותנו קבוצה הרבה יותר טובה".

שחקן הפועל תל אביב שלומי אזולאי. ברני ארדוב
הטראומה מהדרבי חלחלה. אזולאי/ברני ארדוב

שלומי אזולאי הקשר אמר בסיום: "היה שבוע לא קל עבורנו, עבור המועדון ועבור הקהל, הרגשנו את זה בכל הימים האחרונים. כאב לנו מאוד, דיברנו הרבה על הדרבי הזה. באנו היום ונתנו הכל על המגרש, ניסינו, אבל מכבי חיפה היא הקבוצה הכי טובה בארץ. הם הגיעו למצבים והבקיעו, אנחנו לא השכלנו לכבוש בחצאי מצבים שלנו. הטראומה מהדרבי חלחלה, הרגשנו את זה עוד מהחימום. במחצית השנייה הגבנו יותר טוב למשחק".

על קריאות הקהל נגד הקבוצה אמר הקשר: "עברתי הרבה בקריירה וזה לא נעים. אנחנו יכולים להבין את הקהל, זה קשה לכולם. לכל שחקן, מאמן ואיש צוות נוצר איזשהו כתם לקריירה. נשארו ארבעה משחקים כדי לתקן את הרושם, יש מטרה שהיא להגיע לאירופה ומקווה שנשיג את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully