וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב קנסה את שי אליאס: "התנהגות שלא מתקבלת על הדעת"

1.5.2022 / 8:26

הקשר עמד לוועדת משמעת בעקבות היריקה וההרחקה בדרבי ו"הודה כי התנהל בחוסר אחריות". נקנס בסכום המקסימלי הקבוע בתקנון

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

קשר הפועל תל אביב, שי אליאס, נקנס על ידי המועדון בעקבות היריקה וההרחקה בדרבי ביום שני האחרון, שהסתיים בתבוסה 5:0. האדומים הודיעו הבוקר (ראשון) שאליאס "עמד לוועדת משמעת פנימית והביע חרטה על התקרית בדרבי. שי הודה כי התנהל בחוסר אחריות וכי מדובר באקט אמוציונלי ועל כך הוא מצטער. הובהר לשי שהתנהגות שכזו לא מתקבלת על הדעת ולא ניתן לעבור על כך לסדר היום. הנהלת המועדון החליטה לקנוס את הקשר בקנס המקסימלי הקבוע בתקנון". הקשר הדגיש שהוא לא התכוון לירוק על סבוריט, אלא שהפעולה שלו הייתה אקט של כעס.

כזכור, לקראת סיום המחצית הראשונה, במצב של 0:0, אליאס כעס את אנריק סבוריט שביצע עליו עבירה וירק לעברו. צוות ה-VAR אותת לשופט איתן שמואלביץ', שניגש לצפות באירוע ומיד לאחר מכן שלף לקשר כרטיס אדום. במחצית השנייה, כשהיא ב-10 שחקנים, הפועל תל אביב קרסה ולבסוף הובסה 5:0.

שי אליאס שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
לקח אחריות. אליאס/אריאל שלום

בינתיים בלי אליאס המורחק וגם ללא מרקו ינקוביץ' המושעה וכנראה שלומי אזולאי החלוץ ויואב תומר שפצועים, הפועל תל אביב מתכוננת למשחק מחר (20:30) נגד מכבי חיפה. האדומים מקווים לתקן את הרושם הרע שהשאירו בדרבי, אבל יודעים שזה יהיה קשה מאוד נגד קבוצה לא הם הפסידו שישה משחקי ליגה רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully