וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמדה בלחץ: ברצלונה בפיינל פור אחרי 72:81 על באיירן מינכן

לאפרוביטולה השתלט על המחצית השנייה, ועם 26 נקודות שלו ו-20 של מירוטיץ', הבלאוגרנה השלימו 2:3 בסדרה. ריאל מדריד מחכה בחצי הגמר. 18 של האנטר לא הספיקו

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - סן פאבלו בורגוס 69:84/ספורט1

הפייבוריטית עדיין במרוץ, האנדרדוג נותרה עם המחמאות בלבד. ברצלונה עמדה בלחץ הערב (שלישי) וניצחה 72:81 את באיירן מינכן במשחק החמישי והמכריע בדרך ל-2:3 בסדרת רבע גמר היורוליג, כאשר ריאל מדריד תחכה לה בחצי גמר הפיינל פור שייערך בבלגרד.

לאחר שהבווארים הצליחו לגנוב את יתרון הביתיות במשחק השני, ולהוריד את בארסה לשפל היסטורי בנקודות (52) במשחק הרביעי שהשווה את הסדרה, ב-20 הדקות הראשונות הערב נדמה היה שאנדראה טרינקיירי ושחקניו עומדים להשלים סנסציה, אלא שבמחצית השנייה ההתקפה של שארונאס יאסיקביצ'יוס חזרה לתפקד כהרגלה - והיריבה לא מצאה פתרונות.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. ברצלונה, אתר רשמי
הפעם הוא הופיע למאני טיים. ניקולה מירוטיץ'/אתר רשמי, ברצלונה

ברצלונה עלתה ליתרון 4:9 מהיר, לפני שאוגניין יראמאז ואות'לו האנטר סחפו את באיירן מינכן לריצת 0:11 שדרכה נטלה את ההובלה, עליה שמרה עד סוף המחצית הראשונה לאחר שתי שלשות גדולות של ניק ווילר-באב ויראמאז, שקבעו 31:37 בהפסקה.

אחרי 20 דקות רוויות בהחטאות, שהגיעו למרות מהלכים מצוינים אשר ייצרו מצבי קליעה נוחים, התקפת הבלאוגרנה סוף סוף השתחררה ברבע השלישי שנפתח בשבע נקודות ללא מענה, חמש מהן של ניקולה מירוטיץ', אבל הגרמנים נשארו צמודים כשיראמאז ירה עוד שלשה בלתי נתפסת בסוף שעון הזריקות. במצב של שוויון 45:45, בארסה הצליחה לייצר ריצת 0:8 בכיכובו של ניקולאס לאפרוביטולה, שהוסיף לאחר מכן שלשה אדירה מטווח NBA, וכך המארחת ברחה ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק. באיירן צימקה ל-60:52 בתום 30 דקות, אבל מירוטיץ' עצר בצורת של שתי דקות ללא נקודות בשני הצדדים עם שלשה מהפינה, בהמשך בארסה הגדילה את הפער ל-13, ומזה האורחת כבר לא הצליחה לחזור.

אותלו האנטר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
18 נקודות שלו לא הספיקו. אות'לו האנטר/רויטרס

לאורך הקריירה מירוטיץ' ספג אינספור ביקורות על ההיעלמות שלו ברגעי ההכרעה, אך הערב הוא הופיע בגדול כשברצלונה הייתה צריכה אותו וסיים עם 20 נקודות, כולל 7/11 לשתיים ו-2/4 לשלוש. עם זאת, מעל כולם היה לאפרוביטולה: הרכז הארגנטינאי, שהצטרף בקיץ האחרון מריאל מדריד, המטיר 26 נקודות (20 מתוכן במחצית השנייה, 13 ברבע השלישי) על היריבה מגרמניה וסחף את הקטלאנים לקלאסיקו נגד האקסית בחצי הגמר. אות'לו האנטר בלט בבאיירן מינכן עם 18 נקודות, אוגניין יראמאז סיפק 17 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully