וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור: "מאושר לחגוג את יום העצמאות כאזרח. ישראל היא בית עבורי"

2.5.2022 / 17:11

בלם הפועל באר שבע שיתף לאחר שקיבל אישור ממשרד הפנים והפך לאזרח המדינה: "מהרגע הראשון גרמו לנו להרגיש שייכים לכאן". חסון: "הנבחרת תצא נשכרת, מקווה שזו בשורה לעידן חדש"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:3/ספורט1

בלמה של הפועל באר שבע, מיגל ויטור, חווה אמש (שני) ערב של רגשות מעורבים. מצד אחד, הוא הורחק בתבוסה 3:0 של קבוצתו על ידי מכבי נתניה, אך מנגד הוא קיבל את האישור משרת הפנים איילת שקד והפך לאזרח ישראלי מן המניין.

האזרח הישראלי החדש שיתף בתחושותיו בפוסט נרגש בחשבון האינסטגרם שלו: "אמש קיבלתי את ההודעה שאושרה הבקשה שלי לקבלת אזרחות ישראלית וזה היה רגע מיוחד. אני מאושר לחגוג השנה את יום העצמאות של ישראל כאזרח המדינה".

"ישראל היא באמת בית עבורי, עבור אשתי ועבור הבנות שלי", המשיך ויטור, "מהרגע הראשון כולם העניקו לנו כל כך הרבה אהבה וזה גרם לנו להרגיש שאנו שייכים לכאן. אני מקווה להחזיר לכם על כל מה שנתתם לי ולמשפחתי ולעשות אתכם גאים".

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
אזרח ישראלי חדש. ויטור/מאור אלקסלסי

יו"ר ההתאחדות אורן חסון בירך: "אני מבקש להודות לשרת הפנים הגברת איילת שקד על החלטתה להעניק אזרחות למיגל ויטור ועל כך שהכירה בחשיבות פניית ההתאחדות בנושא. כמו כן, מבקש להודות על המלצתו וסיועו של השר חילי טרופר שמכיר בחשיבות הדבר וגם הפעם התגייס לטובת הכדורגל הישראלי ונבחרת ישראל".

"ויטור ומשפחתו הפכו את ישראל לבית שלהם וכל אחד בדרכו תורם לה. הכדורגל הישראלי נהנה גם בעבר משחקנים שהגיעו אלינו מעבר לים והפכו עם השנים את ישראל לביתם ואני מקווה כי החלטת השרה שקד היא בשורה לעידן חדש".

עשייתו של שר הספורט חילי טרופר לטובת האישור המיוחל מכירה גם היא ביכולותיו המקצועיות של ויטור ובכך שראה כמונו כי נבחרת ישראל והכדורגל שלנו ייצאו נשכרים מהאפשרות שוויטור יילבש בעתיד הקרוב את המדים הלאומיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully