וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצף הפסדי הבית נעצר: ברצלונה ניצחה 1:2 את מאיורקה

אחרי שלושה הפסדים בקאמפ נואו, הקטלאנים ניצחו כצפוי והתבססו במקום השני. ממפיס פתח וכבש (25), בוסקטס הכפיל (54). פאטי נכנס כמחליף אחרי שלושה חודשי היעדרות

תקציר ה-2:3 של פרנקפורט על ברצלונה/ספורט1

המחזור ה-34 בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) כאשר במוקד: ברצלונה עצרה את רצף ההפסדים בקאמפ נואו עם 1:2 דחוק על מאיורקה במשחק שבו אנסו פאטי חזר לכר הדשא. שלושת המשחקים שנערכו לפני כן הסתיימו כולם בתוצאה זהה של 1:1.

ממפיס דפאי שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
פתח וכבש. ממפיס/רויטרס

ברצלונה - מאיורקה 1:2

לראשונה בהיסטוריה, הקטאלנים רשמו רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות בקאמפ נואו כאשר נכנעו לאיינטרכט פרנקפורט, קאדיס וראיו וייקאנו. הערב, הקבוצה של צ'אבי עצרה את הרצף אומנם עם ניצחון צפוי על מאיורקה החלשה, אך שוב לא הרשימה ולא הציגה את הכדורגל הדורסני והשוטף שאפיין אותה עד לפני חודש. הבשורות הגדולות באמת מהמשחק הזה: אנסו פאטי נכנס כמחליף אחרי שלושה חודשי היעדרות, בתקווה שהוא לא ייפצע שוב בקרוב. ממפיס דפאי וסרג'יו בוסקטס כבשו לקטלאנים, שלמרות ההפסדים האחרונים התבססו במקום השני בגלל המעידה של סביליה. ג'רארד פיקה פתח במשחק אך הוחלף על ידי אריק גרסיה בגלל פציעה אחרי העומס הרב שהיה עליו בשבועות האחרונים. בארסה קרובה להבטיח את המטרה שהיא המקום השני, אך המשחק הזה והשער של מאיורקה סיפק עוד הוכחה שהקבוצה הזו זקוקה לחיזוק משמעותי בעיקר בחלק האחורי.

אנסו פאטי נכנס במקום פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
סוף סוף חזר. אנסו פאטי/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4: אובמיאנג קיבל כדור ברחבה ונגח מקרוב, אבל סרחיו ריקו הציל

דקה 25: גול! ברצלונה עלתה סוף סוף ליתרון משער של אנסו פאטי, שקיבל כדור עומק מג'ורדי אלבה ומהאוויר הפציץ פנימה. 0:1 לברצלונה.

דקה 27: ג'רארד פיקה נפצע ולא הצליח להמשיך, אריק גרסיה נכנס במקומו.

דקה 54: גול! ברצלונה עלתה ל-0:2 משער נדיר מאוד של סרג'יו בוסקטס. טורס ניסה להבקיע ונבלם, בוסקטס הגיע ראשון לכדור וברגל שמאל מקצה הרחבה בעט לפינה ופנימה.

דקה 72: פראן טורס דחק מקרוב למשקוף ואת הריבאונד בעט פנימה, אלא שהשער נפסל בגלל שהכדור פגע באובמיאנג שהיה בנבדל.

דקה 75: הרגע לו חיכו אוהדי ברצלונה הגיע. אנסו פאטי נכנס כמחליף אחרי פציעה ארוכה מאוד. אובמיאנג פינה את מקומו. דמבלה נכנס גם הוא במקום טורס.

דקה 79: גול! מאיורקה חזרה למשחק עם שער של ראייו הבלם, שהקדים את אראוחו לכדור חופשי וכבש מקרוב. ברצלונה שוב סופגת וזה רק 1:2.

שחקני ראיו וייקאנו חוגגים עם רדאמל פלקאו (משמאל). Denis Doyle, GettyImages
נכנס ומיד כבש. רדאמל פלקאו, משמאל/GettyImages, Denis Doyle

ראיו וייקאנו - ריאל סוסיאדד 1:1

רדאמל פלקאו לא כבש מאז נובמבר וגם מיעט לשחק בגלל פציעות, אבל הערב הוא נכנס בדקה ה-77 ועוד לפני שחלפה דקה הגיע ראשון לריבאונד אחרי הדיפה של השוער אלכס רמירו לקורה וסידר לראיו נקודה חשובה שהבטיחה לה סופית את ההישארות. ריאל סוסיאדד החסרה הוליכה משער של אלכסנדר סורלות (33) אבל לא הצליחה להתקדם למקום החמישי ונותרה מאחורי בטיס. ראיו, שהייתה קבוצת הבית הטובה בליגה בפתיחת העונה, עדיין ללא ניצחון כמארחת ב-2022 (ארבע נקודות בתשעה משחקים).

שחקני גרנאדה חוגגים. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
חילצו נקודה. שחקני גרנאדה/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

גרנאדה - סלטה ויגו 1:1

המארחת חילצה נקודה קריטית להמשך מאבקי התחתית, אך נותרה מתחת לקו האדום. אייטור קראנקה, שמונה לאחרונה כדי להציל את הקבוצה מירידה, חילץ נקודה מול אתלטיקו מדריד בבכורה שלו בתפקיד וכעת השיג אחת נוספת, שתי דקות בתוספת הזמן. אנטוניו פוארטס ניסה להקדים את יאגו אספס וכבש שער עצמי שהעניק יתרון לאורחת בדקה ה-72, אך לואיס מיhה הצליח להשוות בדקה ה-92 ומנע הפסד מגרנאדה, שרחוקה נקודה מחוף מבטחים.

משחק נוסף

אלצ'ה - אוסאסונה 1:1
לאלצ'ה: פרה מייה (84). לאוסאסונה: אנטה בודימיר (67 בפנדל)

אחרי מאיורקה, היריבות אותן תפגוש ברצלונה עד לסיום העונה הן בטיס (ח'), סלטה ויגו (ב'), חטאפה (ח') ו-ויאריאל (ב').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully