וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנגניק צפוי להתמנות למאמן נבחרת אוסטריה, יישאר ביונייטד כיועץ

דיווחים: המאמן הזמני של מנצ'סטר יונייטד צפוי להשיב בחיוב ויהיה הגרמני השני בתולדות אוסטריה אחרי פודה, אך ימשיך במקביל לסייע למאמן החדש טן האח

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט1

רלף רנגניק יעמוד על הקווים בעוד שעה קלה כאשר מנצ'סטר יונייטד תארח את צ'לסי וכידוע בסיום העונה הוא אמור לעבור לעמדת יועץ מקצועי להנהלת השדים האדומים ולמאמן החדש אריק טן האח, אבל הערב פורסם בממלכה שלא מן הנמנע שתוך 48 שעות הוא יוכרז רשמית כמאמן לאומי.

בימים אלו רנגניק שוקל הצעה מההתאחדות האוסטרית ועל פי הדיווחים באוסטריה ובאנגליה, לא מן הנמנע שתוך 48 שעות הוא יחתום רשמית כמאמן נבחרת אוסטריה הבא. עם זאת, בניגוד לפרסומים המוקדמים, עושה רושם שהוא ימשיך לעבוד במקביל לאימון הנבחרת גם כיועץ מקצועי במנצ'סטר יונייטד, בהתאם לחוזהו במועדון לשנתיים הבאות אחרי שבחצי העונה האחרונה שימש כמאמן הזמני.

מאמן מנצ'סטר יונייטד רלף רנגניק. רויטרס
המאמן הגרמני השני בתולדות אוסטריה? רנגניק/רויטרס

רנגניק בן ה-63 יעמוד על הקווים בארבעת משחקי הליגה שנותרו למנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג העונה, אבל ספק גדול אם יצליח לעמוד במשימה לשמה הצטרף כמאמן זמני לחצי עונה - לסיים בין ארבע הראשונות בטבלה ולהעפיל לליגת האלופות. גם ניצחון על צ'לסי הערב ישאיר לשדים האדומים סיכויים קטנים לעשות זאת.

אם אכן ישיב בחיוב להצעה וימונה למאמן נבחרת אוסטריה, הוא יחליף בתפקיד את פרנקו פודה שהתפטר מהנבחרת לאחר ההפסד לוויילס בחודש שעבר בפלייאוף העלייה למונדיאל. באותם ימים של פגרת הנבחרות אף פורסם באוסטריה שרנגניק נמצא במדינה לביקור של שלושה ימים, אולם עד כה הוכחשה האפשרות שהוא יאמן את אוסטריה ומי שהוזכר כמועמד המוביל על פי התקשורת האוסטרית היה ולדימיר פטקוביץ'.

פודה, אגב, היה המאמן הגרמני הראשון בתולדות הנבחרת האוסטרית, כך שרנגניק צפוי להיות הגרמני השני בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully