וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ האריך את חוזהו בליברפול: "יש בי המון אהבה למקום הזה"

עודכן לאחרונה: 28.4.2022 / 19:11

המייטי רדס הודיעו רשמית כי המאמן הגרמני בן ה-54 האריך את חוזהו בשנתיים נוספות, וצפוי להשלים 11 שנים באנפילד. לאחר החתימה אמר: "אני מאושר, אסיר תודה, מבורך ומתרגש". המשימה הבאה: השארת מוחמד סלאח

תקציר: ליברפול - אברטון 0:2/ספורט1

לאחר מספר דיווחים בנושא, ההודעה הרשמית הגיעה: יורגן קלופ חתם היום (חמישי) על הארכת חוזהו וימשיך בליברפול עד 2026. החוזה האחרון עליו חתם קלופ היה בדצמבר 2019, אז הוא וכל צוותו הבטיחו את הישארותם עד 2024, וכעת ישלים המנג'ר לפחות 11 שנים במייטי רדס.

קלופ הגיע לליברפול באוקטובר 2015 כדי להחליף את ברנדן רוג'רס ובשנתיים האחרונות סיפר כי הוא מתכוון לקחת שנת שבתון וההערכה הייתה שהיא יעשה זאת עם תום חוזהו ב-2024, אבל נראה שתכניותיו השתנו ושנת השבתון תחכה לפחות עד קיץ 2026.

לאחר החתימה אמר קלופ הנרגש: "יש כל כך הרבה מילים שיכולים לתאר את הרגשתי כרגע - מאושר, אסיר תודה, מבורך ומתרגש יהיו התחלה טובה. יש בי כל כך הרבה אהבה למקום הזה. ידעתי לפני שאגיע, אבל זה התעצם אחרי שהגעתי - ועכשיו אני יודע את זה יותר מאי פעם. שאלתי את עצמי האם זה נכון בשביל ליברפול שאשאר כל כך הרבה זמן. יחד עם עוזריי הגעתי למסקנה - כן!".

כידוע, ליברפול של יורגן קלופ מתמודדת העונה על זכייה בכל התארים האפשריים: היא כבר הניפה את גביע הליגה, העפילה לגמר הגביע האנגלי, רחוקה בליגה נקודה אחת בלבד מהמוליכה מנצ'סטר סיטי ובליגת האלופות היא עם יתרון 0:2 על ויאריאל אחרי חצי הגמר הראשון. מאז שקלופ נחת בליברפול, הוא הוביל את הקבוצה לזכייה ראשונה באליפות אחרי 30 שנה, לזכייה בליגת האלופות שנה קודם לכן והקבוצה גם הגיעה לגמר ליגת האלופות ב-2017/18 ולגמר הליגה האירופית ב-2015/16.

המשימה הבאה של ראשי ליברפול תהיה להבטיח את הישארותו של הכוכב המצרי מוחמד סלאח, שחוזהו יסתיים בקיץ 2023. בשלב זה, כך על פי הפרסומים, על אף ששני הצדדים רוצים להמשיך יחד גם לשנים הבאות, השיחות עלו על שרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully