וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי בעתיד: 10 הצבעות לקיליאן אמבפה בבחירות לנשיאות צרפת

שלושה ימים אחרי שעמנואל מקרון ניצח את מארין לה פן, פורסם כי נרשמו קולות גם לזכותו של חלוץ פריז סן ז'רמן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.4/ספורט1

שלושה ימים אחרי שנערך סיבוב הבחירות השני לנשיאות צרפת ובסופו של דבר הנשיא המכהן עמנואל מקרון זכה לאמון רוב הציבור וניצח את מועמדת הימין הקיצוני מארין לה פן, בעיתון "L'Est Republicain" פורסם שהיה עוד מועמד שקיבל 10 קולות מבין תושבי צרפת - לא אחר מאשר חלוץ פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה.

הצבעה לספורטאים מוכרים בבחירות נשיאותיות, ממשלתיות ועירוניות הפכה לתופעה במדינות רבות, גם בישראל זה קרה, אבל למרבה ההפתעה כל 10 הקולות שהוענקו לאמבפה - ומובן מאליו שנפסלו מכיוון שהוא אינו אחד משני המועמדים לנשיאות צרפת - הגיעו מעיירה קטנה בשם טאלנאי.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
אולי בעתיד הוא יהיה נשיא צרפת. אמבפה/רויטרס

על פי הדיווח, לא ברור מי הם אותם עשרה תושבים שהצביעו לאמבפה בבחירות ועל כן גם מטרת ההצבעה לחלוץ לא ברורה. עוד פורסם שמדובר ב-10 קולות שהוכנו מראש, מכיוון שעל הפתקים הודפס שמו של אמבפה.

הקולות הגיעו מתושביה של עיירה שמרוחקת מעל 400 קילומטר מפריז ונמצאת במרחק לא גדול מהגבול עם שווייץ, כך שספק אם מדובר באוהדים נלהבים של פריז סן ז'רמן שרק ניסו להביע את עמדתם במקביל לשיחות שנערכות בקטאר בין משפחתו ונציגיו של אמבפה לבין ראשי פריז סן ז'רמן, שפועלים בכל כוחם כדי להגיע להבנות על הארכת חוזהו ולמנוע את עזיבתו ללא כל תמורה לריאל מדריד כבר בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully