וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגיל 13 מכרתי סמים ואכלתי המבורגרים מהפח. הכדורגל הציל אותי"

מגן העבר פטריס אברה התארח בסדרה ששודרה ב-BBC והפתיע עם סיפורים קשים במיוחד: "החיים שלי הפכו לכאוס". ומה הרגע הזכור לו מכל?

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט1

מגן העבר הצרפתי פטריס אברה, מי שכיכב בעיקר במנצ'סטר יונייטד וידוע בתור דמות ססגונית במיוחד ואדם שגם במהלך הקריירה לא חשש לומר את אשר על ליבו, כבר סיפר בעבר על אירועים קשים בילדותו ובראשם התקיפה המינית שעבר על ידי אחד המורים שלו בגיל 13. כעת הוא חשף פרק נוסף בחייו - את התקופה שבה מכר סמים ברחוב בשביל לשרוד.

אברה, כיום בן 40, פרסם לפני כחצי שנה אוטוביוגרפיה שבה חשף עבר לא פשוט כלל, אבל בפרק חדש של הסדרה "Freeze the Fear" שעלה לאוויר אמש (שלישי) ב-BBC, הצליח הפתיע גם את המנחים.

פטריס אברה שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
שרד בילדות וכיכב במנצ'סטר יונייטד. פטריס אברה/רויטרס

אברה למעשה התבקש לשחק ב"שתי אמיתות ושקר", משחק בו אתה מספר על חייך שלושה דברים ואחד מהם לא נכון, אבל גם התבקש לעשות זאת מבלי לציין שום דבר שקשור לכדורגל. הוא השיב כך: "למכור סמים ברחוב, להתחנן בפני מוכרי חנויות שייתנו לי כסף והעבודה הראשונה שלי הייתה בחנות טלוויזיות. רק דבר אחד נכון".

למרבה ההפתעה, גם של אורחי התכנית שנותרו המומים, סיפר אברה: "לא מכרתי טלוויזיות. הייתי רק בן 13 וזה הפך לנורמלי עבורי. לפעמים, בלילה, כשבמקדונלדס היו זורקים לפח את ה'ביג מאק' הקרים שנשארו, הייתי מוציא אותם מהפח ואוכל. כשאבא שלי עזב החיים שלי הפכו לכאוס, והכדורגל הציל אותי".

עוד סיפר אברה: "בגיל 17 נסעתי לאיטליה. הזיכרון שלי הוא שבכל פעם שהתיישבנו, הגישו לנו אוכל. בשלב מסוים הלכתי לחדר שלי, התקשרתי לאמא שלי וסיפרתי לה 'שכאן זה כמו גן עדן, כל הזמן מגישים לנו אוכל ויש שני סכינים ושני מזלגות בכל צד של השולחן. זה הזיכרון הכי טוב שלי".

במהלך הקריירה המפוארת שלו, אברה בין השאר רשם 81 הופעות בנבחרת צרפת ועם מנצ'סטר יונייטד זכה בחמש אליפויות וגם בליגת האלופות ב-2008. עם יובנטוס זכה בשתי אליפויות איטליה ורשם הפסד בגמר האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully