וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברה חושף: "שיחקתי עם הומואים, הכוכבים רצו להעיף אותם מהקבוצה"

אקס יונייטד ויובנטוס טוען ש"בכל קבוצה יש לפחות שני שחקנים בארון", מספר על היחס המחפיר להומואים בענף, וחושף: נאנסתי כילד

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 0:1 (גביע אנגלי)/ספורט1

פטריס אברה חושף את היחס הבעייתי כלפי כדורגלנים הומוסקסואלים, ומספר על יחס מחפיר שהם מקבלים מחבריהם לקבוצה. מגן העבר ששיחק במועדוני פאר כמו מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס, סיפר שנתקל בכמה כדורגלנים בארון במהלך הקריירה, שלא העזו להודות בגלוי שהם הומואים.

"כששיחקתי באנגליה, מישהו בא להרצות במועדון על הנושא הזה. אחד הכוכבים של הקבוצה אמר במהלך ההרצאה- 'אם יש הומו בחדר ההלבשה, זה נוגד את הדת שלי ואני מבקש שיעזוב'. שיחקתי עם לא מעט שחקנים הומואים, הם הודו בפניי על הנטייה המינית שלהם אבל פחדו לדבר עם אנשים אחרים".

לדבריו של אברה, "נתקלתי לא פעם בכוכבים, בשחקנים בכירים מאוד, שפשוט לא רוצים לשחק עם הומואים בקבוצה, ולא חוששים לומר את זה". לדעתו, "יש לפחות שני הומוסקסואלים בכל קבוצה, אבל בעולם הכדורגל, כשאתה מודה בזה, הסיפור שלך נגמר".

שחקן נבחרת צרפת, פטריס אברה. GettyImages
מתאר מציאות עצובה ומטרידה. אברה/GettyImages

אברה אף חשף לראשונה בחייו שעבר אונס כשהיה בן 13. "זה נטל שהכביד עליי כל החיים. כשהייתי בן 24 ושיחקתי במונאקו, קיבלתי שיחת טלפון מהמשטרה ששאלה אותי אם האיש הזה נגע. היו עליו תלונות שבאו מילדים אחרים. אני מתבייש לומר את זה היום, אבל באותו רגע התעצבנתי וניתקתי את השיחה. הרגשתי פחדן, אבל התביישתי. חשבתי יותר על הדימו שלי ועל מה אנשים יחשבו, לא חשבתי על עצמי".

אברה אף ביקר את קיליאן אמבפה וטען שלפי ההתנהלות שלו, "נראה שהוא מחביא משהו".

"הוא ילד מחונך, אבל הייתי רוצה לראות אותו יוצא מאיזור הנוכחות שלו וחווה קצת כישלונות ואכזבות. הוא קצת מתוכנת ומחושב מדי. אני אוהב אותו, אבל משהו בתדמית שלו נקי מדי, וזה מחשיד. זה גורם לך לחשוב שהוא מחביא משהו. כשאני שומע אותו מתראיין, אני מרגיש כאילו פוליטיקאי מדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully