וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בנבחרת סימנו את המפתח הראשון להצלחה בעידן אלון חזן

27.4.2022 / 10:10

לאחר שנבחר פה אחד על ידי ועדת האיתור למאמן הלאומי הבא, הגיבו לשינוי מי שיהיו שחקניו: "כולם אוהבים אותו, אבל הדמות שלו תהיה שונה כעת"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.4/ספורט1

שחקנים בנבחרת ישראל מעריכים הבוקר (רביעי) כי המפתח להצלחת אלון חזן כמאמן נבחרת ישראל, תלוי ביכולת שלו לעשות את המעבר מעמדת עוזר מאמן הנבחרת אותה מילא תחת אנדי הרצוג ו-וילי רוטנשטיינר, לעמדת המאמן הלאומי הבכיר.

שחקן בנבחרת סיפר הבוקר: "כעוזר מאמן, אלון חזן היה דמות שכולם אהבו לאהוב. כמעט כל השחקנים מצאו אצלו אוזן קשבת, מישהו שאפשר לדבר איתו על כל מה שמפריע ומציק. הוא היה לגמרי כותל עבור רוב השחקנים, אבל זה ההבדל בין עוזר לבין מאמן. כשאתה מאמן ראשי, אתה כבר במקום אחר וצריך להיות בקשר שונה עם השחקנים".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל עם אלון חזן עוזר המאמן. ברני ארדוב
"יצטרך לעשות את המעבר". אלון חזן/ברני ארדוב

עוד אמר אותו שחקן: "כמאמן אלון יצטרך לתת את הדעת לנושאי משמעת, הצבת גבולות ברורים, היררכיה ועניינים נוספים שצריכים להפוך אותו לדמות שונה. כמאמן אתה צריך להיות הרבה יותר קשוח, לקבל החלטות שלא כולם אוהבים. אז נכון שיש הרבה שחקנים שיעלו איתו מהצעירה להם הוא היה מאמן ראשי לאורך כל הדרך, אבל עדיין יש הרבה שחקנים שימשיכו לנבחרת הלאומית הבאה שתפסו את אלון עד עכשיו כסוג של חבר מתוקף היותו עוזר מאמן, וכעת הם יצטרכו להתרגל לזה שאלון הוא המאמן וכבר לא האיש שהם יכולים לבוא ולבכות לו על כל מה שמפריע להם אצל וילי או אנדי. אלון יצטרך לעשות את המעבר ואנחנו נצטרך להתרגל לשינוי וזה המפתח הראשון להצלחה".

בהתאחדות לכדורגל לקחו בחשבון את ההיבט הזה שבמינוי חזן ומשוכנעים שהימצאות יוסי בניון בתפקיד שלא היה עד כה בנבחרת הלאומית, תחזק את נהלי המשמעת והמבנה הניהולי מקצועי בנבחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • אלון חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully