וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מענקי העלייה של המאמן הבא של הנבחרת יוכלו להגיע לחצי מיליון יורו

30.3.2022 / 7:20

בניון מתמקד בחיפוש אחר מאמן זר לנבחרת ומקווה שהבונוס הגבוה ימשוך איש מקצוע איכותי, אבל במקביל לא שולל את המועמדות של אלון חזן. דאבור קיבל חיזוקים אחרי עוד ערב סוער, שחקני הנבחרת הונחו להתבטא במתינות על רקע המצב הביטחוני הרגיש

תקציר ה-2:2 בין נבחרת ישראל לרומניה/ספורט1

1. קשה לנתח יותר מדי את ה-2:2 במשחק הידידות של נבחרת ישראל מול רומניה אתמול (שלישי). עם מאמן זמני, מנהל מקצועי נכנס שקיבל את המשחקים הללו כנדוניה, בסגל חסר, אין יותר מדי מה להסיק מהמשחק הזה, כמו גם מהמשחק מהקודם נגד גרמניה. יחד עם זאת, אם יש משהו שברור גם אחרי צמד המשחקים, הוא שאת הבעיות בהגנה לא נפתור גם בקמפיין הבא.

כשחקן וכמנהל מקצועי, יוסי בניון תמיד העדיף ארבעה שחקני הגנה ושלושה קשרים, אבל כדי שנבחרת ישראל תוכל להצליח, המאמן הבא יצטרך למצוא פתרונות יצירתיים שעוד לא ראינו מהסגל הזה. אתמול עלו שון גולדברג ואוראל דגני כבלמים, אבל גם אם אחרים יפתחו בעמדות הללו, ההיצע שלנו דל ומוגבל ויהיה תלוי ברמת האגרסיביות והאינטנסיביות של שלישיית שחקני הקישור. אם זה לא יעבוד, מהר מאוד יחזרו לתרגל בנבחרת חמישה שחקני הגנה, כמו בימי וילי רוטנשטיינר.

"רומניה הגיעה למצבים בקלות רבה מדי בחצי הראשון", אמרו שחקנים בנבחרת, והודו שהופתעו מהיריבה. "ידענו שהם טובים, אבל הם באו בהתלהבות ו'עפו' במעברים במחצית הראשונה. הם ניצלו את זה שהרבה שחקנים שלנו עלו ולא חזרו להגנה". יחד עם זאת, בנבחרת לקחו גם את הצד החיובי מהמשחק: "עלינו אחרת בחצי השני, הצלחנו גם להשוות, זה משחק ידידות וצריך להתייחס לזה בהתאם".

בלם נבחרת ישראל אוראל דגני. דני מרון
הבעיות בהגנה כאן כדי להישאר. אוראל דגני/דני מרון

2. עם סיום המשחק, מהר מאוד נשכחה המחצית השנייה והכדורגל, והשיח כולו היה סביב הפיגוע בבני ברק. שחקנים בנבחרת התלוננו על כך ש"מפחיד לצאת לרחוב" והדגישו ש"הגיע הזמן לעשות לזה סוף", אבל גורמים בנבחרת המליצו להם למתן את ההתבטאויות ולהרגיע את השיח בשל המצב הרגיש.

מונאס דאבור ירד ראשון לחדר ההלבשה ושמר על שקט מופנם כהרגלו. החלוץ אמנם זכה בסיום לחיזוקים מחבריו, אך לכולם ברור כי למרות הצמד, שריקות הבוז מהקהל צורמות לחלוץ ומשפיעות עליו. בהתאחדות משוחחים עם דאבור כל הזמן בנושא, אך במקביל ישנו תמיד החשש כי יחליט ברגע אחד להרים ידיים ולפרוש מהנבחרת, מה שיכול לייצר בעיה לא פשוטה מול שחקנים מהמגזר. אגב, דאבור רץ לאחר השער הראשון לרמזי ספורי, שאמר לו לפני כן שהוא בוודאות יבקיע היום.

מונס דאבור חלוץ נבחרת ישראל. דני מרון
עדיין נסער. דאבור/דני מרון

3. כעת יתפנו יוסי בניון ואורן חסון לחיפוש אחר מאמן. האופציות כרגע הן של מאמן זר או אלון חזן בצד הישראלי. השכר המוצע למאמן הוא כ-200 עד 250 אלף יורו, אבל בנבחרת מקווים שמענקים גבוהים שיכולים להגיע לחצי מיליון יורו, יעזרו לפתות את המאמן הבא.

בניון נראה אתמול פעיל במיוחד ביציע בזמן המשחק ודובר על האפשרות שהעביר הוראות לספסל, אך המנהל המקצועי לא הבין כלל על מה מדובר, וסיפר לאנשי ההתאחדות כי לא יצר קשר עם הצוות המקצועי. לדבריו, השיחות היחידות שערך במהלך המשחק היו קשורות לפיגוע בבני ברק ולעדכון בנוגע לשלומם של בני משפחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully