וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס באב חתם בבני הרצליה עד 2024: "מצאתי משפחה אמיתית"

24.4.2022 / 11:42

הגארד האמריקאי (32) ימשיך שנתיים נוספות בשורות מחזיקת הגביע: "יש לו קסם מיוחד שגורם לכולם להתאהב בו", החמיא זופר אבדיה

החגיגות של בני הרצליה אחרי הזכייה בגביע המדינה/צילום ועריכה: לילך וייס

בני הרצליה הודיעה הבוקר (ראשון) על הארכת חוזהו של כריס באב, גארד הקבוצה שהצטרף לפני תחילת העונה ובמהרה הפך לשחקן המוביל שלה. האמריקאי (1.96, 32) רושם העונה בליגת העל ממוצעים של 18 נקודות, 3.1 כדורים חוזרים ו-3 אסיסטים למשחק.

בהחתמתו של באב לשנתיים הבאות ולאור העובדה שגם המאמן אורן אהרוני חתום עד 2024, הבטיחה בני הרצליה שלא ייפגע בסיס הקבוצה שהוביל אותה העונה להצלחות ומעל הכל לזכייה בגביע המדינה.

שחקן בני הרצליה כריס באב. ברני ארדוב
מצא משפחה אמיתית בהרצלייה. באב/ברני ארדוב

כריס באב אמר לאחר הסיכום: "מצאתי בהרצליה משפחה אמיתית, מאוד התחברתי למקום ולאנשים ואני מרגיש כאן בבית. אני מאושר להמשיך להיות חלק מהמועדון הזה ומצפה להמשך הדרך, נמשיך לעבוד קשה ולעשות הכל כדי לייצג את העיר בגאווה ולשמח את האוהדים הנהדרים שלנו".

המנהל המקצועי, זופר אבדיה: "יש בכריס קסם מיוחד שגורם לכולם להתאהב בו - השחקנים, צוות המאמנים, עובדי המועדון וכמובן האוהדים. הוא שחקן מצוין עם יכולות גבוהות, לצד מוסר עבודה מרשים, מנהיגות ורצון לתרום לקהילה. הוא התחבר למועדון בצורה שלא הרבה שחקנים מתחברים, וזה רק טבעי שהוא ואנחנו נרצה להמשיך את הקשר הזה בשנים הבאות. אני רוצה להודות להנהלת הקבוצה שאפשרה לדבר הזה לקרות. אני מאד שמח על החיבור המיוחד שנוצר כאן, גאה בהמשכיות שלנו ובטוח שזה יאפשר לנו בסיס טוב להצליח גם בשנים הבאות".

מאמן הקבוצה, אורן אהרוני: "כריס הוא שחקן נהדר וגם אישיות יוצאת מן הכלל, ספורטאי למופת, מחוייב, מנהיג אמיתי שיודע להוביל קבוצה בדרך הייחודית שלו ולעשות הכל למען הצלחת המועדון. אין מתאים ממנו להיות הבסיס של הקבוצה בשנים הבאות ואני מאד שמח שנוכל להמשיך לשתף פעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully