וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהנהגת ניצול הפיגוע שהפך לגיבור: קבוצת כדורסל כסאות גלגלים ישראלית בגמר היורוליג

עשהאל שבו, שישיא משואה בטקס יום העצמאות בהר הרצל, קיבל עוד מתנה לקראת היום המרגש: העפלה יוקרתית עם אילן רמת גן למשחק על תואר אירופי בכדורסל בכסאות גלגלים. במפגש הבא עם גראן קנאריה הוא כבר יכול לעשות היסטוריה

תקציר ניצחונה של לבלואה עם תומר גינת על ונציה ביורוקאפ/ספורט1

הישג נהדר לקבוצת אילן רמת גן בכדורסל בכסאות גלגלים, שהעפילה אמש (שבת) למשחק הגמר של טורניר היורוקאפ 1 בהאנובר שבגרמניה ותתמודד במשחק הגמר נגד גראן קנאריה. באותו טורניר תשחק הבוקר קבוצת בית הלוחם חיפה במשחק על מקומות 7-8.

הטורניר נחשב לטורניר היורוליג של כדורסל כסאות הגלגלים באירופה, ובמקביל משוחקים בימים האלה גם טורניר היורוקאפ 2 בססארי שבאיטליה.

בין השחקנים המובילים ברמת גן נמצא גם עשהאל שבו שבשבוע הבא ידליק משואה בטקס העצמאות בהר הרצל. שבו ניצל כשהיה בן 9 מהפיגוע המחריד באיתמר בו נרצחו אמו רחל ואחיו נירה, צביקה ואבישי על ידי מחבל. באותו אירוע נהרג גם מפקד כיתת הכוננות יוסף טויטו.

עשהאל שבו. באדיבות המצולם, אתר רשמי
סיפור הגבורה נמשך. עשהאל שבו/אתר רשמי, באדיבות המצולם

אילן רמת גן פתחה את משחקיה ביום שישי עם ניצחון 50:54, כשראדי דגמין מוביל את קלעי הקבוצה עם 21 נקודות, ועשהאל שבו מוסיף 11 נקודות. בחצי הגמר הביסה רמת גן את קבוצת טולוז הצרפתית 49:71, כשעידו מיימון מוביל את הקלעים עם 16 נקודות ודמגין מוסיף 14 משלו.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully