וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי ג'יי רולנד מצטרף רשמית להפועל ירושלים, יאנטה מייטן חתם בהפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 23.4.2022 / 19:10

הגארד הוותיק בן ה-39 יירשם למשחק נגד הפועל חולון ביום ראשון לאור הפציעה של רטין אובסוהן. האדומים מהמרכז צירפו את הסנטר (25, 2.03) שלא שיחק בשנה האחרונה כזר שישי לסגל

מועד העברות הרשמי בליגת העל יסתיים מחר (ראשון) בשעה טובה, וקבוצות הליגה מתחמשות בזרים נוספים, מעבר למספר המותר לרישום בסגל, כדי לנסות ולא להישאר במצב בו ישחקו עם פחות זרים על המגרש.

הפועל ירושלים הודיעה הערב (שבת) כי אי ג'יי רולנד יירשם באופן רשמי למשחק מחר נגד הפועל חולון, לאור הפציעה של רטין אובסוהן שישוב בקרוב לסגל. הגארד בן ה-39, שעל הצטרפותו לאימוני ירושלים פורסם בוואלה! ספורט בחודש שעבר, יחבור בקו האחורי לג'יילן אדאמס וקיי סי ריברס. רולנד שיחק בירושלים בעבר ונחשב לאחד השחקנים המובילים והאוהבים בסגל.

הכדורסלן האמריקאי יאנטה מייטן. Michael Reaves, GettyImages
מייטן במדי מיאמי/GettyImages, Michael Reaves

הפועל תל אביב הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של הסנטר האמריקאי ינטה מייטן עד לסיום העונה. מייטן יהיה הזר השישי בסגל של דני פרנקו, שבכל משחק ילביש ארבעה זרים בלבד, והוא נמצא כבר בארץ והחל להתאמן עם הקבוצה.

מייטן (25, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת ג'ורג'יה משנת 2018 ששיחק בעונת 2018/19 שני משחקים במיאמי היט ובקבוצת הפיתוח שלה מיין רד קלאוז. בעונה שעברה שיחק במדי וונג'ו מהליגה הקוריאנית, והעונה לא שיחק.

"אני מעריך את ההגעה של ינטה לתגבר את הסגל שלנו לקראת היישורת האחרונה של העונה. חשוב לנו לנסות ולהגיע בריאים ובכושר הטוב ביותר האפשרי לקראת הפלייאוף", אמר מאמן הפועל דני פרנקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully