וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדילמה של ברדה: האם לפתוח בסכנין עם השחקנים שסובלים מעומס?

24.4.2022 / 11:30

מאמן הפועל באר שבע שקל לתת מנוחה ללופס, ויטור, אלחמיד ואספרייה במשחק באצטדיון דוחא (20:15, ספורט3), אך האפשרות לצמק את הפער ממכבי חיפה הובילה לחשיבה מחודשת

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 3:1 (חצי גמר גביע המדינה)/ספורט1

התלבטות גדולה בהפועל באר שבע האם לשתף הערב (20:15, ספורט3) במשחק החוץ מול בני סכנין שחקנים שסוחבים פציעות קלות מהשבוע שעבר, בו ניצחה הקבוצה פעמיים את מכבי תל אביב.

מיגל ויטור, הלדר לופס, חאתם עבד אלחמיד, דנילו אספרייה ורועי גורדנה סוחבים רגישויות שונות והמאמן אליניב ברדה שקל לתת לחלקם לנוח הערב בסכנין, אבל לאור התוצאה אתמול של מכבי חיפה והאפשרות לצמק את הפער בפסגה לארבע נקודות מהאלופה, אם באר שבע תנצח, עשוי המאמן לשנות את החלטתו ולפתוח עם כמה שיותר שחקנים שפתחו בגביע ביום רביעי למעט מריאנו באריירו שבכל מקרה לא יוכל לשחק הערב בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
דילמה לא פשוטה. ברדה/דני מרון

"אליניב יבחר לבסוף את מה שהכי נכון כדי לייצר את ההרכב האופטימלי במצב הנתון של כל השחקנים", אמרו הבוקר במועדון. "מצד אחד אי אפשר להתעלם משחקנים שעלולים להיפצע קשות בגלל עומס. מצד שני יש פה הזדמנות נהדרת לנצח ולהקטין את הפער. הדילמה לא פשוטה, אבל אליניב מספיק מנוסה בכדורגל כדי להחליט מה נכון". הקבוצה תגיע בצהריים לבית מלון בטבריה, אחרי שהתקבלה החלטה לא לצאת אמש ולאפשר לחלק מהשחקנים ליהנות מערב המימונה בבתים.

ההפסד של מכבי חיפה עורר גם את אוהדי הקבוצה שלא התכוונו להגיע בכמויות רבות לסכנין, אך כעת תירשם נוכחות יותר גדולה שלהם הערב ביציעים. בכל מקרה, מבינים בקבוצה שזה לא יהיה משחק לפרוטוקול ושבני סכנין רוצה לנצח כפי שמכבי נתניה רצתה אתמול לנצח את מכבי חיפה. "אלה משחקי השיא של העונה ואי אפשר לבוא אליהם לא מוכנים", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע. "לא נתפס שעם כל היכולת של חיפה, אנחנו יכולים לנצח ולהשאיר את מירוץ האליפות לגמרי פתוח. צריך להודות, הפועל באר שבע עושה עונה יפה מאוד".

גם הערב יעדרו איתי שכטר וניקיטה רוקאביציה. שגיב יחזקאל עשוי לקבל דקות מהספסל לראשונה מאז ששבר את עצם הבריח.

האזינו: יניב טוכמן על ההכנות של הפועל באר שבע

הסיבוב הראשון בפלייאוף העליון יינעל מחר (שני, 20:30) עם הדרבי התל אביבי בין מכבי להפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully