וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם: "משחק ענק". בכר: "תצוגה מבישה". מכבי חיפה זועמת על קארצב

עודכן לאחרונה: 23.4.2022 / 22:50

הירוקים מתוסכלים אחרי ההפסד, ומבקרים את קשר מכבי נתניה שלטענתם קילל את ברק בכר. קארצב: "מתנצל". המאמן: "תלמד מהמקרה". שון גולדברג ספג צהוב ולא ישחק מול באר שבע בטרנר

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

מכבי חיפה ספגה הערב (שבת) הפסד כואב כשהובסה 3:0 על ידי מכבי נתניה המצוינת. ספק אם ההפסד הזה ימנע מהירוקים לזכות באליפות בסיום העונה, אבל הקבוצה של ברק בכר הראתה סימנים מדאיגים, אחרי שבעשרת משחקיה האחרונים ספגה רק שני שערים, ואילו היום שלושה ב-90 דקות. טוומאסי ניצל טעות של אלפונס (21), זלאטנוביץ' חגג צמד (45 ו-61) והעניק לנתניה ניצחון מרשים.

במקביל להפסד, במכבי חיפה טוענים שעדן קארצב קילל את המאמן ברק בכר "בן *ונה" בעימות ביניהם. מאמן מכבי נתניה בני לם שלח בסיום את קארצב להתנצל בפני בכר, אך מאמן הירוקים לא נראה מסופק. "זו התנהגות מחפירה של שחקן כדורגל", אמרו בחיפה. בכר אמר לקארצב אחרי ההתנצלות: "תלמד מהמקרה".

בנוסף, שון גולדברג, שספג כרטיס צהוב, לא יוכל לשחק במשחק בטרנר מול הפועל באר שבע.

כרם ג'אבר, לירוי גבאי שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
קבוצה נפלאה מנצחת קבוצה נפלאה. כרם ג'אבר עם לירוי גבאי/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה בני לם: "משחק ענק, מכבי חיפה לא הגיעה לאף מצב היום. היה וואחד משחק של מכבי נתניה, וואו, וואו. אמרתי לשחקנים שמי שלא מאמין, שיגיד ולא ישחק. הוכחנו השנה מול כל הגדולות שאנחנו משחקים את הכדורגל שלנו, גם מול מכבי חיפה היה פה 1:1 בפעם הקודמת. השחקנים היו מודעים לפאשלה מול הפועל תל אביב, באנו מוכנים והגיע לנו לנצח אחרי משחק מצוין. ברק בכר אמר לי שיש לנו קבוצה מצוינת ומגיע לנו לנצח. ניצחנו כאן את האלופה, זו הקבוצה הכי טובה בארץ. אני כבר מודיע שגם לבאר שבע לא יהיה קל כאן. אני מבקש מהקהל של נתניה קשת צהובה פה".

עדן קארצב: "אני רוצה להתנצל בפני ברק, הייתה אי הבנה. לא באתי אליו אלא לקהל. התנצלתי בסיום, אם זה נראה כמו משהו יוצא דופן אז אני מבקש גם כאן סליחה. שמנו את המשחק נגד הפועל בצד, התייחסנו למשחק הזה כאל האחרון שלנו העונה. בני נתן לנו הרבה מוטיבציה, כולם נתנו יותר מ-100 אחוז. אני מקבל פה את כל הביטחון ושמח שאני עוזר לקבוצה. אני רוצה לסיים את העונה הזאת בריא ומקווה שייראו עוד הרבה ממני".

עוד בוואלה!

ניצחון ביתי ראשון על מכבי חיפה אחרי עשור: 0:3 ענק למכבי נתניה

לכתבה המלאה
בני לם מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"וואחד משחק". בני לם חוגג/ברני ארדוב

המאמן המפסיד ברק בכר: "המשחק הכי פחות טוב שלנו העונה. זה נגמר רק 3:0. נתניה הייתה אגרסיבית ולחצה, דיברנו על זה ולא הצלחנו להתמודד איתם. לא הגענו למשחק הזה לצערי. ידענו שנוכל לעשות צעד משמעותי למטרה, אבל לא הגענו היום. זה יכול לקרות. מגיע לקהל כל הכבוד שעודד אותנו גם אחרי תצוגה כזו מבישה. הרגשתי שבאנו מוכנים, אבל דברים קורים במשחק. נתניה הייתה טובה יותר. מאבק האליפות לא נגמר, אף אחד לא אמר שזה נגמר. נתנו מוטיבציה ליריבה שלנו, הכול פתוח. נצטרך לאסוף את עצמנו, יש כאן חבר'ה מספיק בוגרים, מבינים עניין. נתאושש ונמשיך הלאה. אנחנו יודעים להרים את עצמנו בתקופות פחות טובות ובמשברים. מותר להפסיד, חבל שזה קרה בצורה כזאת. היינו צריכים לספוג הרבה יותר".

על התקרית עם קארצב: "הוא אמר משהו שלא היה צריך להגיד, הוא התנצל וזה נגמר".

שון גולדברג: "מבאס מאוד. לא נראינו טוב והפסדנו. צריך להרים את הראש, אנחנו אחרי שבוע של שלושה משחקים שבהם נראינו טוב, חוץ מזה. נצטרך לשכוח כמה שיותר מהר ולהתכונן למשחק הבא. נתניה הייתה אגרסיבית ואנחנו לא היינו במיטבנו. לצערנו הכול היה לרעתנו היום, ספגנו גולים קלים מדי. הצהוב לא היה בתכנון, לצערי אני אחמיץ את באר שבע, אבל יש לנו קבוצה נהדרת וכל מי שישחק יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם מאמן השוערים גיא ויזינגר, הדובר דודו בזק. ברני ארדוב
"נצטרך לאסוף את עצמנו". ברק בכר/ברני ארדוב

האלופה רצתה להגדיל את הפער בפסגה ל-10 נקודות אחרי שהעפילה ביום שלישי לגמר הגביע, אבל התבטלה לחלוטין מול המארחת הנלהבת שרשמה ניצחון ביתי ראשון על הירוקים אחרי עשור וראשון העונה בפלייאוף העליון. זה גם הניצחון הכי גבוה של נתניה על מכבי חיפה מאז ה-0:3 בדצמבר 1991.

האלופה ספגה רק פעמיים ב-10 משחקיה האחרונים (ליגה וגביע) והפעם הוציאה שלושה כדורים מהרשת תוך 40 דקות. זו השלישייה הראשונה שהיא סופגת מאז נובמבר 2020 (3:2 להפועל כפר סבא) והתבוסה הכי גבוהה שלה בליגה מאז ה-3:0 בדרבי במרץ 2018. האם תדע להתאושש במחזור הבא מול הפועל תל אביב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully