וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות לדראפיץ': "שינה דברים ב-180 מעלות". ברטקוס סיכם

24.4.2022 / 8:14

המאמן לא יישאר בעירוני קרית שמונה, אך זוכה להערכה רבה ולשבחים אחרי שהקבוצה הרשימה גם ב-0:4 על הפועל חיפה. השוער ימשיך לעונה חמישית

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה 0:4/ספורט1

עירוני קרית שמונה ממשיכה ביכולת טובה ואתמול (שבת) השיגה את ניצחונה השלישי ברציפות ואולי המרשים מכולם, כאשר הביסה 0:4 את הפועל חיפה במשחק שבו הבקיעה את כל ארבעת השערים כבר במחצית הראשונה. זו הייתה הופעה מצוינת נוספת של הקבוצה ולמחמאות על כך זוכה המאמן סלובודן דראפיץ', שכידוע לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה ועם זאת זוכה להערכה גדולה מאוד מאנשי המועדון.

"סלובו שינה פה דברים ב-180 מעלות", קבע אחד משחקני הסגל, "מקבוצה שכולם הכתירו אותה כיורדת בטוחה לליגה הלאומית, הפכנו לקבוצה חזקה שהיא גם הטובה ביותר בפלייאוף התחתון".

זיגוס ברטקוס שוער עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
יעמוד בין הקורות של קרית שמונה גם בעונה הבאה. ברטקוס/מאור אלקסלסי

בקבוצה החמיאו למוחמד שכר ולאיתמר שבירו ששוב הציגו יכולת התקפית מצויינת, וכן לקשר סמואל בראון, שבסיום המשחק הזמין אליו את כל שחקני הקבוצה ובביתו הם חגגו יחד את המימונה.

בקרית שמונה כבר מתכננים את העונה הבאה והשוער זיגוס ברטקוס, שאמנם פצוע בימים אלו וכבר לא ישוב לשחק העונה, סיכם את תנאיו וימשיך עונה נוספת - החמישית שלו במועדון. חוזהו של ברטקוס מסתיים בתום העונה הנוכחית, אולם על פי הסיכום עמו הוא ישחק בקבוצה גם בעונה הבאה וישנה אופציה להארכת ההתקשרות גם לעונת 2023/24. גם מול שכר מתקיים משא ומתן במטרה להאריך את חוזהו.

משחקי יום ראשון בליגת העל:

בית עליון:

בני סכנין - הפועל באר שבע (20:15, ספורט3)

בית תחתון:

הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד (19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully