וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם במכבי חיפה: "חייבים לעשות חשבון נפש". התקווה: תסריט 2002 ישוחזר

24.4.2022 / 7:32

הירוקים לא חסכו מעצמם ביקורת אחרי התבוסה: "נראינו כמו קבוצה קטנה". עכשיו הפועל תל אביב מחכה, בדיוק כמו אחרי ההשפלה ההיסטורית מול קרית גת לפני 20 שנה: "נוכיח שהייתה מעידה חד פעמית". רודריגס עשוי להיות כשיר ולהחליף את אלפונס בהרכב

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

1. הלם - רק כך אפשר להגדיר את התחושות בחדר ההלבשה של מכבי חיפה בסיום המשחק אתמול (שבת) מול מכבי נתניה בו הובסו הירוקים 3:0. השחקנים שמרו על דממה בסיום, נראו מתוסכלים ומודאגים, וספגו ביקורת מבית. "מכבי נתניה הייתה טובה מאיתנו בכל פרמטר", אמר גורם במועדון, "פשוט לא הופענו למשחק".

בקבוצה אף הודו שיצאו בזול יחסית, בהתחשב ביחסי הכוחות על כר הדשא. "התוצאה לא תאמה את היכולת, היה צריך להיות 0:6 לנתניה. הם פשוט פירקו אותנו". בחיפה היו מאוכזבים מהגישה של השחקנים ומכך שמלבד ג'וש כהן שעוד רשם כמה הצלות, אף שחקן לא לקח על עצמו את המשחק וכולם היו הרבה מתחת לרמתם הרגילה. "כולנו צריכים לעשות חשבון נפש", אמר שחקן בקבוצה, "נראינו כמו קבוצה קטנה מול קבוצה גדולה".

מאוויס צ'יבוטה שחקן מכבי חיפה מאוכזב. ברני ארדוב
אף אחד לא הופיע. חיפה בסיום/ברני ארדוב

2. לפני 20 שנה, רגע לפני משחק מול הפועל תל אביב פגשה מכבי חיפה את עירוני קרית גת החלשה והובסה על ידה 4:0. מחזור לאחר מכן, במשחק העונה התאוששו הירוקים ורשמו ניצחון 0:3 בדרך לאליפות. כעת לאחר התבוסה מול נתניה שוב מצפה לחיפה משחק מול הפועל תל אביב בניסיון להתאושש. האדומים אמנם לא במאבק האליפות כמו פעם, אך בהחלט עשויים להקשות על המוליכה. כך או כך, ברק בכר החליט לא לשנות מהרגלו ולא דיבר עם השחקנים לאחר המשחק. את המסקנות שלו מהמשחק הוא יפרט בפני השחקנים במהלך השבוע. "אסור לנו להגיד שזה משהו שיכול לקרות, כי אז זה יקרה שוב", אמר שחקן בקבוצה. "זה משחק שאנחנו חייבים ללמוד ממנו ולדעת שאסור לנו להגיע ככה יותר למשחקים". בחיפה יודעים שניצחון של הפועל באר שבע הערב יקרב אותה מאוד לחיפה. "כבר אמרנו שמאבק האליפות לא סגור ושלא לוקחים אליפות בדיבורים", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, "עכשיו נצטרך להוכיח שזו רק הייתה מעידה חד פעמית ולחזור מיד לכושר שלנו".

מיקאל אלפונס שחקן מכבי חיפה לפני פארפה גיאגון שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יירד לספסל? אלפונס/ברני ארדוב

3. מי שלא נכלל בסגל הוא חוסה רודריגס. בחיפה מחכים שהספרדי הפצוע יחזור, וכשזה יקרה הוא עשוי לתפוס את מקומו של מיקאל אלפונס כמגן ימני. רודריגס ייפגש השבוע עם ראשי המועדון בניסיון להאריך את חוזהו ובמקביל ינסה להכשיר את עצמו למשחק נגד הפועל תל אביב בשבוע הבא. במקביל לאכזבה במשחק, בחיפה כעסו על עדן קארצב שלטענת אנשי חיפה גידף את ברק בכר. עם זאת הקשר התנצל בפני בכר בסיום ובחיפה ציינו שמבחינתם התקרית מאחוריהם.

משחקי יום ראשון בליגת העל:

בית עליון:

בני סכנין - הפועל באר שבע (20:15, ספורט3)

בית תחתון:

הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד (19:00)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully