וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל נוף הגליל: "חזרנו לחיים, אבל עכשיו חובת ההוכחה עלינו"

גיל ברעם אחרי ה-0:4 במשחק הגורלי על מכבי פתח תקוה: "השחקנים הגיעו עם המון חוסן נפשי". מחמאות לברדה על ההכנה, טווה וקיזיטו ייבדקו. ברקמן ייעדר נגד חדרה

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל נוף הגליל 4:0/ספורט1

הפועל נוף הגליל רשמה אתמול (שבת) את ניצחונה הגדול ביותר העונה, אחרי שהביסה 0:4 את מכבי פתח תקוה בקרב תחתית לוהט והחזירה את עצמה לחיים בכל הנוגע למאבק ההישארות בליגה. ספק אם מישהו בנוף הגליל חלם בחלומות הכי ורודים שלו על תוצאה כזאת, אבל בשורה התחתונה הצפוניים נחלצו מהמקום האחרון ונצמדו עם 24 נקודות להפועל ירושלים, שכרגע נמצאת בחוף המבטחים.

לנוף הגליל נותרו כעת שלושה משחקים עד לסיום העונה, שלושתם נגד קבוצות שהבטיחו את ההישארות: בבית נגד הפועל חדרה והפועל חיפה ומשחק חוץ נגד קרית שמונה, כך שהמשימה שלהם לשרוד בהחלט אפשרית.

שחקני הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
הזרים הצטיינו, נוף הגליל חזרה לחיים/אודי ציטיאט

הבלם והקפטן ג'ניה ברקמן ייעדר מהמשחק הקרוב נגד הפועל חדרה בשל צבירת כרטיסים צהובים והיום יבדקו במועדון את הקשר דייויד טווה שנפגע בברכו ואת החלוץ קיזיטו שספג מכה בקרסולו אתמול ועדין לא ברור מהי חומרת הפציעות שלהם.

המאמן שי ברדה קיבל אמש המון מחמאות מאנשי המועדון על הכנה מושלמת למשחק הגורלי. אם הקבוצה תצליח להישאר בליגה, בנוף הגליל רוצים לראות את ברדה ממשיך לעונה נוספת במועדון. בניגוד להרבה משחקים העונה, אתמול קיבל המאמן תפוקה מכל הזרים שנטלו חלק במשחק. ברדה הימר על ג'ון אוגו בקישור והניגרי שהשיל כמעט 10 קילוגרמים ממשקלו בשבועות האחרונים, החזיר לו במשחק מצוין במרכז המגרש. גם טווה וקיזיטו חזרו להרכב, כבשו שערים ונראו טוב מאוד. נוף הגליל גם נהנתה גם משער נפלא של הבלם הברזילאי גוטי ומיכולת מצויינת של השוער סטפן מרינוביץ', שעצר פנדל של עידו שחר (שניים כולל הבעיטה החוזרת) וסיפק עוד עצירות נוספות במשחק.

"חזרנו לחיים, אבל עכשיו חובת ההוכחה עלינו, צריך להמשיך", אמר המנכ"ל גיל ברעם, בשיחה עם וואלה! ספורט. "משחק ענק שלנו, זה יכול היה להיגמר בתוצאה גדולה עוד יותר. אנחנו מבסוטים מאוד, אבל זהו, אתמול חגגנו ומהיום חוזרים לעבודה וחושבים על חדרה ביום שבת. כל השחקנים הגיעו למשחק הזה עם המון חוסן נפשי והרבה אמונה וזה עשה את ההבדל".

על המשך המאבקים הוסיף ברעם: "האווירה בקבוצה טובה מאוד, שמרנו על אופטימיות לאורך כל הדרך. חדר ההלבשה שלנו טוב מאוד. נמשיך לשמור על הקבוצה עד הסוף ונקווה שיהיה בסדר. בכדורגל כלום לא נגמר, עד שזה לא נגמר".

שי ברדה מאמן הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
מחמאות על הכנתו למשחק הגורלי. ברדה/אודי ציטיאט

"עשינו תוצאה מדהימה, אבל צריך לומר את האמת, הדבר היחידי שהניצחון הזה נותן לנו, שהסיפור פשוט יילך עד הסוף", אמר המאמן ברדה בסיום המשחק. "אני גאה במועדון ובשחקנים, בעיקר על העובדה לא מורידים את ההתלהבות. אנחנו לא מסכמים כלום, כי זה רק ניצחון אחד, אבל נעשה את הכל לרוץ עד הסוף ולהישאר בליגה".

ברדה התייחס לעובדה שכולם כבר הספידו את קבוצתו והוסיף: "אני יכול להבין את התקשורת ואת הלך הרוח, נתנו להם את כל הסיבות לעשות את זה, אבל אני יודע מה יש לי בין הידיים, אני עובד איתם. זה לא קל לשנות סגנון ושיטה והיום זה התפרץ כמו מתוך בקבוק. אני כן מאמין שהדרך מובילה בסוף למקומות טובים".

האזינו: גיל ברעם על סיכוייה של נוף הגליל

משחקי יום ראשון בליגת העל:

בית עליון:

בני סכנין - הפועל באר שבע (20:15, ספורט3)

בית תחתון:

הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד (19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully