וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תל אביב בת ים ירדה רשמית לליגה א', האחרות בסטטוס-קוו

הפועל ראשון לציון חילצה 1:1 מול נועלת הטבלה שירדה רשמית. 1:1 גם בין עכו לרעננה, אחי נצרת הפכה 2:0 ל-2:3 על הפועל רמת גן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.4/ספורט1

אחרי הדרמות בצמרת, הזרקור בליגה הלאומית הופנה אל הפלייאוף התחתון, שם הסטטוס-קוו נשמר עם שלוש תוצאות תיקו ובעקבות זאת בית"ר תל אביב ירדה רשמית וסופית לליגה א' אחרי 13 שנים בליגת המשנה. הפועל רעננה עדיין מתחת לקו האדום והפועל ראשון לציון עדיין במקום ה-14 המוביל למשחק המבחן מול העולה מפלייאוף ליגה א'. מכבי אחי נצרת הייתה המנצחת היחידה הערב (שני) וגם הבטיחה הישארות.

אלי כהן, מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
עוד תיקו לרעננה. אלי כהן/קובי אליהו

הפועל עכו - הפועל רעננה 1:1

באפריל 2018 נפגשו השתיים בליגת העל וכעת הן בסכנה ממשית לרדת לליגה א'. הפועל עכו לא הייתה בליגה השלישית מאז העלייה ללאומית ב-2004 והרצף של הפועל רעננה ארוך אף יותר: 21 שנה. אלי כהן, שאימן את עכו בליגת העל, השיג רק ניצחון אחד בתשעת המחזורים האחרונים עם רעננה ושוב נותר מתוסכל עם תיקו. רועי לוי הסיט בראש פנימה אחרי כדור חופשי והעניק לרעננה יתרון בדקה ה-35, אבל בן אז'ובל פספס הזדמנות להגדיל את התוצאה, בעט לקורה וכמה דקות לאחר מכן זאהי אחמד איזן (71). עכו סופרת 15 משחקי בית ללא הפסד (11 תוצאות תיקו וארבעה ניצחונות) ועדיין מקדימה בנקודה את רעננה שמתחת לקו האדום.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב תמתין לבית"ר תל אביב. המטרה: חזרה מהירה ללאומית

לכתבה המלאה

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל ראשון לציון 1:1

פנדל דרמטי של פאדי זיידאן בדקה ה-89 מנע מהכתומים הפסד בנס ציונה ושמר על סטטוס-קוו בתחתית, כשהמארחת ירדה רשמית אחרי 13 שנים רצופות בליגה הלאומית. ראשון לציון הגיעה אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון, בלי שלושת הבלמים הפצועים וגם ללא שון מלכה המושעה, והסתבכה בדקה ה24 כאשר אופק עובדיה הוריד בראש ועדן הרשקוביץ' הבקיע בחצי יעף. הלחץ של האורחת נשא פרי רק דקה לסיום עם נגיעת יד ברחבה של איתי בן חמו והפנדל של זיידאן לרשת של בן מוסאיוף, שהחליף בשערה של בית"ר את אביחי דהן המוצהב. הקבוצה הכי ותיקה בלאומית יורדת לליגה א', ראשון לציון עדיין במקום המוליך למבחנים ותקווה לא להצטרף אליה.

דן כדורי שחקן הפועל ראשון לציון. לירון מולדובן
ראשון לציון ניצלה מהפסד. דן כדורי/לירון מולדובן

הפועל עפולה - הפועל ניר רמת השרון 1:1

עוד משחק עם סיום דרמטי. רמת השרון שיחקה ב-10 שחקנים מהדקה ה-11 בעקבות אדום פראי של אבובקאר בארי והייתה בדרך להפסיד אחרי שישה מחזורים בעקבות נגיחה לקורה ופנימה של המחליף מוחמד גדיר בדקה ה-89, אבל עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-98, רוי עמוס כבש מקרוב והציל נקודה לאורחת. רוני לאופר, שרק לאחרונה חזר אחרי כחודשיים בגלל קרע בגיד המפשעה, נפגע באדום של בארי ופונה להמשך בדיקות בבית החולים. עפולה בכל מקרה נשארה בליגה, לאור העובדה שהקבוצות מתחתיה צריכות לשחק ביניהן.

הפועל רמת גן - מכבי אחי נצרת 3:2

האורחת ידעה לחזור מפיגור כפול, נותרה בלתי מנוצחת בפלייאוף התחתון וגברה על האורדונים אחרי שמונה מפגשים בהם לא הצליחה לעשות זאת. מיקו ממן כבש בבעיטה חלשה שאיכשהו הכניעה את עומר נחפאווי בדקה ה-30 ואחרי חמש דקות גם זקריה מוגיס מצא את הרשת, אבל במחצית השנייה הגיע קאמבק עם עזרה גדולה מהשוער. פאדי נג'אר חגג שער בכורה בנגיחה בדקה ה-58, בדקה ה-69 איבן גרינברג שהחליף בין הקורות את רון שושן המוצהב יצא לא טוב וספג מהמחליף יואל אבוחצירה את השוויון בדקה ה-69 ושלוש דקות לסיום שוער המשנה שוב תפס אוויר ואליאן רוחנא שעלה גם הוא מהספסל השלים את המהפך.

משחקי המחזור הבא בפלייאוף התחתון:

הפועל ראשון לציון - הפועל עכו
מכבי אחי נצרת - הפועל רעננה
הפועל ניר רמת השרון - בית"ר תל אביב בת ים
הפועל רמת גן - הפועל עפולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully