וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אמבפה ביקש 100 מיליון יורו נוספים מריאל ונענה בשלילה

העיתונאי הבכיר גיאם בלאגה פרסם שהתגלו קשיים בשיחות בין החלוץ לבלאנקוס, בצרפת פורסם במקביל שנציגיו נפגשים בדוחא עם ראשי פ.ס.ז'

שחקני ריאל מדריד חוגגים בחדר ההלבשה את הניצחון הדרמטי 2:3 על סביליה/טוויטר, האתר הרשמי של ריאל מדריד

האם אנחנו לקראת תפנית עצומה בעלילה? כבר נראה היה שקיליאן אמבפה סגור בריאל מדריד ושחתימה היא רק עניין של זמן, אלא שהבוקר (שישי) פורסם בספרד שהולכים וגוברים הסיכויים שאלוף העולם הצרפתי יישאר בכל זאת בפריז סן ז'רמן, שכידוע עושה ככל שביכולתה כדי לשכנע אותו להאריך את חוזהו.

בינואר האחרון פורסם שריאל מדריד סיכמה עם אמבפה תמורת שכר עונתי המוערך בכ-50 מיליון יורו ושאמבפה סירב להצעה דומה שהגישה לו פ.ס.ז' במטרה לשכנע אותו להישאר, אבל העיתונאי הבכיר גיאם בלאגה דיווח שאמבפה ביקש מריאל מדריד 100 מיליון יורו נוספים תמורת המעבר ונענה בסירוב.

קיליאן אמבפה חלוץ נבחרת צרפת. Sebastian Frej, GettyImages
מבקש סכומים אסטרונומיים, ועשוי לקבל אותם מפ.ס.ז'. אמבפה/GettyImages, Sebastian Frej

במקביל לפרסום הנ"ל, בצרפת נכתב הבוקר שנציגיו של אמבפה שוהים בדוחא בימים אלו במטרה לנסות לסכם עם פריז סן ז'רמן ע להארכת חוזהו ולא במקרה נכתב שהדיון הוא בעיקר סביב מענק החתימה והבונוסים שיוכל להרוויח אמבפה - סכומים שבהחלט מסבירים את בקשתו ל-100 מיליון יורו מריאל, וייתכן שאותם יוכל להרוויח על ידי חידוש חוזהו בעיר האורות. נכתב גם כי נציגיו של אמבפה ידונו עם ריאל מדריד בשבוע הבא ושהשחקן עדיין מקווה שניתן יהיה להגיע לסיכום שיאפשר לו לעבור לבלאנקוס.

כזכור, אמבפה עבר ממונאקו לבירת צרפת באוגוסט 2017 בעסקת ענק, וכעת יכול לעזוב ללא תמורה ועל כן יכול לדרוש מענקי חתימה חסרי תקדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully