וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "אני לא מרגיש לחץ, אני לא בנאדם של לחץ"

מאמן מכבי תל אביב נשמע רגוע לקראת משחק 2 מול ריאל מדריד ומקווה לשיפור מז'יז'יץ': "הקבוצה צריכה להשתמש בו יותר"

אוהדי מכבי תל אביב מעודדים את השחקנים במדריד/מכבי תל אביב

סדרת רבע גמר הפלייאוף של היורוליג בין מכבי תל אביב לריאל מדריד תימשך מחר (שישי, 21:45) בוויזינק סנטר שבבירת ספרד עם המשחק השני. כזכור, במשחק הראשון שנערך אמש ניצחה ריאל 84:74, ועלתה ל-1:0 כשהיא רחוקה שני ניצחונות מהפיינל פור.

במכבי חזרו להתאמן היום בשעות אחר הצהריים, כשבקבוצה חוזרים ומדברים על שלושה דברים שהם ינסו לעשות שונה במשחק הקרוב - הדבר הראשון לעצור את הקליעה של ריאל תוך המשך הצפיפות בתוך הצבע. הדבר השני הוא יותר שטף במשחק ההתקפי והכנסת יותר שחקנים לקצב והשלישי הוא יותר חטיפות כדור ויצירת נקודות קלות. מכבי חטפה רק 3 כדורים אמש, ופספוס חטיפה שכזה לקראת הסיום עלה לה ב-2 נקודות של אדם האנגה שגמרו את המשחק.

כ-20 אוהדים של מכבי תל אביב הגיעו היום אחר הצהריים אל מלון הקבוצה ועודדו את השחקנים.

אנטה ז'יז'יץ' שחקן מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
אבן בונה עליו למשחק מספר 2. ז'יז'יץ'/GettyImages, Sonia Canada

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן אמר לפני האימון המסכם: "אנחנו באים לקחת את המשחק השני. כך אנחנו מרגישים. כמו שבאנו אל המשחק הראשון ככה אנחנו מגיעים אל המשחק השני. אנחנו צריכים לשפר את התקשורת ואת תשומת הלב לדברים הקטנים. נבוא מוכנים למשחק הנוכחי". על החלק ההתקפי אמר אבן: "אני מצפה מאיתנו לשחק את הכדורסל שלנו, משוחרר, מהיר, החלטי ומשתף יותר בהתקפה. לא עשינו את זה מספיק. קלענו 74 נקודות ביום לא טוב שלנו. אנחנו נגד ריאל מדריד שהיא קבוצה טובה. כדי לנצח אותה נצטרך להשתפר הגנתית והתקפית".

על אנטה ז'יז'יץ', שאכזב במשחק מספר 1 עם 2 נקודות בלבד, אמר המאמן: "לאסו מבין כמה שפות וגם עברית זו אחת מהן אז לא נדבר על איך נכניס אותו למשחק. ז'יז'יץ' חשוב לנו ואנחנו צריכים להפעיל אותו כדי להכניס אותו אל המשחק. מאמין שנמצא את הדרך".

אבן נשאל על העובדה שהוא חסר ניסיון כמאמן, בוודאי במעמדים כאלה, וענה: "לחץ אני לא מרגיש, אני לא בנאדם של לחץ. אחריות תמיד הייתה. אני לא מרגיש הבדל בין המשחק הזה לבין מילאנו בבית או המשחק הקודם נגד ריאל. מעצבן אותי שפספסנו כמה מומנטומים שהיינו צריכים לקחת. אני מקווה שנלמד מזה למשחק השני. אם תשאלו אותי מה ההבדל הגדול בין שתי הקבוצות זה הניסיון. משחקים שם שחקנים שאם מחברים את הפיינל פורים שלהם, מגיעים למספר גדול ובטח ובטח כשמדובר בסדרות. אנחנו מתקדמים ולומדים תוך כדי תנועה. רומן היה נהדר. יש עוד שחקנים שעברו טבילת אש ראשונה ונקבל את זה בהבנה. בסך הכול החבר'ה באים ונותנים הכול ועשו עבודה מדהימה עד כאן. אני בטוח שבמשחק השני השחקנים יהיו משוחררים יותר ונראה אותם טובים יותר".

מכבי תל אביב קיימה הערב ארוחת חג שני של פסח במלון הקבוצה במדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully