וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "נתנו להם לשחק חופשי מדי, נלמד איך פספסנו"

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההפסד לריאל מדריד במשחק מספר 1: "לא היינו בקצב ואז נוצר מרדף. המטרה ברורה: לנצח ביום שישי"

מכבי תל אביב פתחה הערב (רביעי) את סדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג נגד ריאל מדריד עם הפסד 84:74 בבירת ספרד. הצהובים מפגרים כעת 1:0 וינסו לתקן ולאזן במשחק מספר 2 שיתקיים ביום שישי באותו מקום, ב-21:45. הבלאנקוס קלעו לא פחות מ-16 שלשות בדרך לניצחון.

"נתנו להם לשחק חופשי מדי", אמר המאמן אבי אבן בסיום, "היו לנו הזדמנוית לקחת את המומנטום ולא עשינו את זה. השלשות שהם קלעו? זה מטריד אותי כמו הרבה דברים. נלמד איך פספסנו, הם קלעו כמה שלשות קשות, אבל גם כמה חופשיות בגלל חוסר תשומת לב שלנו לטקטיקה שתכננו".

אבי אבן מאמן מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
פחות מ-48 שעות למשחק השני. אבן/GettyImages, Sonia Canada

אבן המשיך במסיבת העיתונאים: "שיחקנו נגד קבוצה טובה במקום קשה, הם קלעו 16 שלשות שזה היה ההבדל בין הניצחונות להפסדים, לא לקחנו מספיק את המשחק הזה, ועשינו יותר מדי טעויות במשחק. החטאנו 8 זריקות עונשין שזה קריטי, הגענו מספיק פעמים לקו ולא ניצלנו את היתרון הזה.
קיבלנו 3 שלשות מטעויות לא מחויבות ואתה לא יכול לתת לריאל כאלה שלשות".

המאמן הוסיף: "כל המשחק, ובמיוחד בחצי השני, לא היינו בקצב ולא לקחנו את מה שנתנו לנו. הבריחה בסוף הרבע השני יצרה מרדף. אבל אני מאמין בקבוצה הזאת, אמרתי את זה פעם אחת ואגיד את זה שוב. לא ראו היום הבדלי רמות מטורפים בין מכבי תל אביב לריאל מדריד, נלמד את המשחק שוב ונגיע עם מטרה אחת ברורה - לנצח פה את המשחק הבא".

רומן סורקין: "הייתה לנו הזדמנות לעלות ליתרון ולא לקחנו את המומנטום, אבל יש עוד משחק בעוד 48 שעות והפנים אליו. עשינו עבודה טובה מאוד בריבאונד התקפה, צריך לדעת לעצור את השלשות שלהם במשחק הבא".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב הפסידה 84:74 לריאל מדריד ונקלעה לפיגור 1:0

לכתבה המלאה
פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
הופתע מההבדל העצום בכמות זריקות העונשין. לאסו/GettyImages, Sonia Canada

מאמן ריאל מדריד, פאבלו לאסו: "ברגעים קשים נשארנו ביחד כל הקבוצה עבדה קשה ביחד ואני שמח על הניצחון. הסדרה הזאת רק התחילה, אבל טוב שזה קרה עם ניצחון. יש לנו לוח משחקים קשה מאוד, ושחקנים פצועים, לא היינו תמיד מוכנים לשחק. אבל אין ספק שהיום שיחקנו הרבה יותר טוב.
"מכבי הצליחה לחזור למשחק בכל פעם, לא שברנו אותה.

"רודי פרננדס שיחק טוב מאוד והוא היה היתרון שלנו היום, זה היה משחק קשה מאוד נגד קבוצה שבאה עם רצף ענק של ניצחונות. ידענו לנצח, רודי הראה אופי. ידענו שהוא יהיה שם בשבילנו, הוא אף פעם לא הלך אחורה. הוא תמיד מוכן ואני מרוצה מהעבודה של השחקנים שלי.

"מספר זריקות העונשין מפתיע, קשה להסביר את זה. זה הפרש מאוד גדול, 26 זריקות שלהם מול 6 שלנו. יש לנו שחקנים שיכולים לשלוט מתחת לסלים כמו טבארס ופוארייה, הם סגרו את הצבע ולכן הגענו להרבה שלשות. אני לא אשן טוב אחרי שווילבקין קלע שלשה על הפנים שלי, אבל זה כדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully