וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש סיכום: "הולאנד יצטרף למנצ'סטר סיטי", שכרו הצפוי נחשף

ב"דיילי מייל" פורסם שהתכולים הגיעו להבנות עם נציגי החלוץ, שיהפוך למשתכר הבכיר בפרמיירליג. העסקה עשויה להיסגר בשבוע הבא

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ליברפול 3:2/ספורט1

עסקת העברתו של ארלינג הולאנד למנצ'סטר סיטי הולכת ורוקמת עור וגידים, ולפי ה"דיילי מייל" במגעים נרשמה התקדמות משמעותית במיוחד. בגוף התקשורת הבריטי פורסם אמש (שני) כי המועדון הגיע לסיכום עם נציגיו של החלוץ הנורבגי, הסוכן מינו ראיולה והאב אלפי הולאנד, שכידוע סומנו כגורם ה"בעייתי" עבור כל המחזרות של כוכב בורוסיה דורטמונד בשל דרישתם לעמלות גבוהות מן העסקה.

בממלכה דווח כי הולאנד יהפוך למשתכר הבכיר בפרמיירליג וירוויח יותר מחצי מיליון ליש"ט בשבוע, מה שיציב אותו מעל כוכבים כמו כריסטיאנו רונאלדו וקווין דה בראונה. כעת, אחרי שהנורבגי הביע הסכמה ללבוש את המדים התכולים החל מעונת 2022/23, מנצ'סטר סיטי מתכוננת להפעיל את סעיף השחרור שלו מדורטמונד לקראת החתמתו על חוזה לחמש שנים, כאשר העסקה עשויה להיסגר סופית בשבוע הבא.

שחקן בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד. Christof Koepsel, GettyImages
יעקוף את רונאלדו ודה בריינה. הולאנד/GettyImages, Christof Koepsel

הולאנד בן ה-21, שצפוי ללכת בעקבות אביו אשר שיחק אף הוא במנצ'סטר סיטי, הצטרף לדורטמונד בינואר 2020 ומאז כבש 82 שערים ב-85 הופעות, לצד 23 בישולים. גם ברצלונה, ריאל מדריד ופריז סן ז'רמן היו חלק מהקבוצות שהוזכרו כמועמדות להחתימו, אולם נראה שהקבוצה של פפ גווארדיולה תהיה המנצחת במירוץ בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully