וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכת ומסתבכת: ריאל בטיס הפסידה 1:0 לאלצ'ה בבית

הירוקים נוצחו משער של טטה מורנטה (82) ומתרחקים מאוד מחלום ליגת האלופות. מאיורקה ניצחה את אלאבס בקרב תחתית, 0:2 לוויאריאל על ולנסיה בחזרה הגנרלית של הקבוצות לליגת האלופות ולגמר הגביע

תקציר ה-2:3 של פרנקפורט על ברצלונה/ספורט1

המחזור ה-33, הלוא הוא מחזור אמצע השבוע בליגה הספרדית, ייצא לדרך הערב (שלישי) עם שלושה משחקים. במשחק המוקדם מאיורקה גברה 1:2 על אלאבס בקרב תחתית. ריאל בטיס הפסידה 1:0 לאלצ'ה בבית ולאחר מכן ויאריאל גברה 0:2 על ולנסיה.

ודאט מוריצ'י, חלוץ מאיורקה. Rafa Babot, GettyImages
ניצחון קריטי בתחתית. מוריץ'/GettyImages, Rafa Babot

מאיורקה - אלאבס 1:2

האם זה היה המשחק שהוריד את אלאבס לליגת המשנה? מאיורקה אירחה היום את נועלת הטבלה לקרב תחתית בין שתיים שנלחמות נגד הירידה, לקחה את שלוש הנקודות הקריטיות מבחינתה ועלתה מעל הקו האדום - בעוד יריבתה כבר במרחק שש נקודות מחוף מבטחים, פער שעוד יכול לגדול כאשר קאדיס תשלים את המשחק החסר. מאיורקה הפסידה בשמונה מתשעת משחקיה האחרונים וגם היום פתחה רע וספגה מנגיחה של הבלם פלוריאן לז'ן, אבל שופטי המסך זיהו נגיעת יד והשער נפסל. מיד לאחר מכן מאיורקה השיבה עם שער של אבדון פראטס (11), ודאט מוריץ' הכפיל עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה ומהפיגור הכפול אלאבס כבר לא הצליחה לחזור, אלא רק לצמק משער עצמי של אנטוניו ראייו (73).

עוד בוואלה!

חגיגות אליפות של ריאל מדריד? טירוף בחדר ההלבשה, ראקיטיץ': "אדום ברור לקמאבינגה"

לכתבה המלאה
נביל פקיר שחקן ריאל בטיס. Fran Santiago, GettyImages
זה לא זה. פקיר/GettyImages, Fran Santiago

בטיס - אלצ'ה 1:0

הירוקים עם משחק שני ברציפות ללא ניצחון ומתחילים לאבד גובה במאבק על מקום ברביעייה הראשונה. אלצ'ה עם ניצחון שני ברציפות ועם חותמת סופית אל הישארות בליגה. טטה מורנטה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-82.

ארנוט דנג'ומה, שחקן ויאריאל. Alex Caparros, GettyImages
ניצחון יוקרתי לפני שתצא לאנפילד. דנג'ומה ושחקני ויאריאל חוגגים/GettyImages, Alex Caparros

ויאריאל - ולנסיה 0:2

הייתה זו הרבה מעבר לחזרה גנרלית עבור שתי היריבות המרות. עבור ויאריאל היה זה המשחק האחרון לפני שתצא לאנפילד למשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות, בעוד ולנסיה תשחק בשבת נגד בטיס בגמר הגביע ותנסה לזכות בו בפעם השנייה בארבע השנים האחרונות. ארנאוט דנג'ומה בפנדל בדקה ה-10 ובשער נוסף בחלוף שבע דקות הכריע את ההתמודדות והשאיר את הצוללת הצהובה במאבק על אחד הכרטיסים לאירופה בעונה הבאה. ולנסיה תצטרך להתאושש ולהרים את עצמה לפני גמר הגביע.

גמר גביע המלך בשבת בין בטיס לוולנסיה ייערך באצטדיון לה קרטוחה שבסביליה וישודר בשעה 21:00 בספורט3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully