וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות אליפות של ריאל מדריד? טירוף בחדר ההלבשה, ראקיטיץ': "אדום ברור לקמאבינגה"

ריאל מדריד וסביליה ביקרו שתיהן את השופט אחרי ה-2:3 של הבלאנקוס. הבלם שחזר רגע ויראלי, בנזמה המשיך את רצף השערים המכריעים

שחקני ריאל מדריד חוגגים בחדר ההלבשה את הניצחון הדרמטי 2:3 על סביליה/טוויטר, האתר הרשמי של ריאל מדריד

ריאל מדריד שוב חזרה מהקבר כדי לרשום קאמבק מדהים: הבלאנקוס ניצחו הלילה (ראשון) 2:3 את סביליה, למרות שפיגרו בשני שערים במחצית הראשונה, והתקרבו משמעותית לזכייה באליפות אחרי שקארים בנזמה השלים מהפך בדקה ה-92. כיאה למשחק מותח ורווי אירועים שכזה, גם התגובות משני הצדדים בסיום היו טעונות.

שחקני ריאל מדריד חוגגים את הניצחון הגדול בסביליה. רויטרס
שחקני ריאל מדריד חוגגים את הניצחון הגדול בסביליה/רויטרס
שחקני ריאל מדריד חוגגים את הניצחון הגדול בסביליה. רויטרס
שחקני ריאל מדריד חוגגים את הניצחון הגדול בסביליה/רויטרס

איבן ראקיטיץ', שכבש את השער הראשון במשחק בבעיטה חופשית נהדרת, כעס על כך שאדוארדו קמאבינגה לא הורחק אחרי עבירה קשה במצב של 2:0: "זה אדום ברור, אני לא מבין איך השופט פירש את זה ככה, הוא הרי שרק עבירה. נגיעת היד של ויניסיוס הייתה ברורה, לא מבין למה עושים כל כך הרבה רעש סביב זה".

גם קרלו אנצ'לוטי שלח עקיצה לשופט, שביטל שער שוויון של ויניסיוס עוד לפני שנאצ'ו ובנזמה דאגו להשלים את הקאמבק. "ויניסיוס נשבע לי שהוא לא נגע ביד. אני לא מאמין שהשופט פסל את זה, אם הוא היה מרחיק את קמאבינגה - התכנית שלו הייתה יוצאת לפועל בצורה מושלמת", אמר האיטלקי, שחזר על דבריו מלפני המשחק: "כולם מחכים שלריאל מדריד יהיה פנצ'ר, אבל אנחנו ממשיכים לשייט".

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה חוגג שער. CRISTINA QUICLER/AFP, GettyImages
עוד שער מכריע. בנזמה חוגג/GettyImages, CRISTINA QUICLER/AFP

ריאל הנחילה לסביליה הפסד ביתי ראשון העונה בליגה, ורשמה ניצחון שלישי רצוף ברמון סאנצ'ס פיחואן - הרצף השני הכי טוב שלה באותו אצטדיון מאז 1996.

בחודש האחרון הבלאנקוס ניצלו מהדחה בשמינית גמר ליגת האלופות ב-1:3 על פריז סן ז'רמן, חזרו מ-3:0 ל-3:2 נגד צ'לסי כדי לעלות לחצי הגמר, ואמש יצאו מפיגור כפול לניצחון על סביליה. מה המכנה המשותף לשלושת המשחקים? בכולם בנזמה כבש את השער המכריע.

אחרי התמונה הקבוצתית בשיא טירוף החגיגות בחדר ההלבשה, דייויד אלאבה שחזר את הרגע שהפך לוויראלי לאחר הניצחון על פ.ס.ז', ושוב חגג בהנפת כיסא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully