וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רוצה להשאיר את דרק וויליאמס לעונה נוספת

18.4.2022 / 10:30

בקבוצה מרוצים מאוד מהשיפור ביכולת ובגישה של הפורוורד בתקופה האחרונה וצפויים להציע לו חוזה לעונה שנייה. וויליאמס שעבר קבוצה בכל שנה באירופה, צפוי לבדוק אופציות נוספות. הצהובים יערכו רק אימון קליעות באולם הביתי של ריאל מדריד לפני משחק 1

תקציר: ריאל מדריד - בראוגן 65:90/ספורט1

גוברות ההערכות שמכבי תל אביב תציע לדרק וויליאמס חוזה לעונה נוספת. בקבוצה מרוצים מאוד מהשיפור ביכולת והגישה של הפורוורד בתקופה האחרונה, וכעת נראה שעם סיום העונה, ללא קשר לתוצאות של הצהובים בסדרת הפלייאוף ובמאבק האליפות, הוא יקבל הצעה להמשיך לעונה שנייה במועדון.

וויליאמס שמרבה להחליף קבוצות לאורך הקריירה - בעיקר מאז המעבר לאירופה - עשוי לבדוק את השוק וייתכן שיעדיף לא להמשיך בקבוצה אם יקבל הצעה טובה יותר. בכל מקרה הצדדים לא צפויים להיכנס למשא ומתן לפני סוף העונה, ובקבוצה נזהרים מאוד ממהלכים כאלה לאור תקדימי עבר במועדון.

דריק וויליאמס, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
עוד עונה בישראל? דרק וויליאמס/דני מרון

היום ומחר תתאמן הקבוצה ביד אליהו, ומחר תמריא למדריד בשעות הצהריים. מכבי תל אביב תערוך אימון קליעות אחת בלבד ביום רביעי בצהריים באולמה הביתי של ריאל, הוויזינק סנטר.

עם הקבוצה ימריאו כ-250 אוהדים שרכשו חבילות כרטיסים מהקבוצה ומספר אוהדים נוספים יגיעו בצורה עצמאית ישירות למדריד. המטרה העיקרית של הצהובים היא לנצח לפחות במשחק חוץ אחד ולהעביר את ההכרעה להיכל. בשבוע הבא המשחקים ייערכו בימים שלישי וחמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully