וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ומתי הרטל ותומפקינס יחזרו? הלוחמה הפסיכולוגית של לאסו וריאל החלה

אחרי ההצהרה המפתיעה של מאמן ריאל בנוגע לשחקנים המושעים לקראת מכבי תל אביב, בספרד יודעים: זו הסתרה מכוונת. אקס הבלאנקוס מנבא: הצהובים ייתנו פייט, אבל יודחו

תקציר: ריאל מדריד - בראוגן 65:90/ספורט1

האם תומא הרטל וטריי תומפקינס באמת יוחזרו לסגל ריאל מדריד במשחקים נגד מכבי תל אביב? מאמן הבלאנקוס פאבלו לאסו הפתיע אתמול (ראשון) אחרי הניצחון 65:90 של ריאל על בראוגן בליגה הספרדית, כשהצהיר ששני השחקנים המושעים "מעולם לא יצאו מהתוכניות של הקבוצה".

הרכז הצרפתי ושחקן הפנים האמריקאי עברו מספר עבירות משמעת העונה - האחרונה שבהן כללה בילוי לילי אסור באתונה לפני משחק נגד פנאתינייקוס - ולא נכללים בסגל בשבועות האחרונים. למרות זאת, לאסו טוען שהוא עוד עשוי להשתמש בהם בסדרת רבע הגמר.

ההערכות הן שהשניים שלא מתאמנים עם שאר הקבוצה בתקופה האחרונה, בכל מקרה לא יכללו בסגל הקבוצה למשחק הראשון בסדרה, שייערך ביום רביעי במדריד. מי מהם שיחזור - אם בכלל - צפוי לעשות זאת במשחק השני של הסדרה שייערך כעבור יומיים.

תומא הרטל, ריאל מדריד מול רומן סורקין, מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
ייצא מההקפאה? לא כל כך מהר. הרטל מול רומן סורקין/GettyImages, Sonia Canada

בתקשורת הספרדית טוענים ש"לאסו לא חושף את כל הקלפים שלו" בצורה מכוונת, כדי לנסות לתעתע בצהובים לקראת הסדרה ואולי לשבש את ההכנות שלהם. "לרוב, לאסו מעביר מסרים ברורים וקצרים. במקרה הזה, הוא לא שש לתת תשובות של ממש בנוגע להרטל ותומפקינס".

מהניצחון אתמול על בראוגן, שהיה הניצחון הראשון של הבלאנקוס בחודש אפריל, נעדרו גם אדם האנגה וג'ף טיילור הפצועים. השניים אמורים לעבור טיפולים אינטנסיביים עד יום רביעי, ובספרד העריכו שיהיו כשירים למשחק 1.

"אם לשחקנים שלי לא הייתה מוטיבציה לקראת הפלייאוף של היורוליג, זה היה מדאיג אותי מאוד, אבל אני לא חושב שזה המצב", אמר לאסו אתמול. "הכי חשוב שיהיה להם אכפת. יש לנו הזדמנות נהדרת להגיע לפיינל פור, ואני רוצה שהם יבינו את זה. לדעתי כולם משדרים על אותו גל בנושא הזה".

לאסו הוסיף: "נצטרך את כל הקהל וכל האנרגיות כדי לשרוד את הסדרה הזאת ולעלות לפיינל פור. כשאתה משחק בפלייאוף של היורוליג, אתה פוגש את הקבוצות הכי טובות באירופה - במקרה הזה מכבי תל אביב, אבל גם קבוצות אחרות ששיחקנו נגדן בעבר. עבורי, אין הבדל בין סדרת הפלייאוף הזו לסדרות פלייאוף אחרות שהשתתפתי בהן. כל פלייאוף הוא חשוב. אנחנו רוצים לזכות בגביע אירופה, המוטיבציה שלי לא שונה הפעם".

עוד בוואלה!

ריאל קטעה את הרצף השלילי, מכבי תל אביב מילאה שתי טיסות למדריד

לכתבה המלאה
מאמן ריאל מדריד בכדורסל פאבלו לאסו. דני מרון
מנסה להטעות את אבי אבן? לאסו/דני מרון

בינתיים אקס ריאל, שחקן העבר יונאס מאצ'יוליס, מנתח את יחסי הכוחות לקראת הסדרה. "במשחק האחרון בין הקבוצות מכבי ניצחה, אבל במדריד תמיד קשה מאוד לנצח", אמר הפורוורד, שהתבקש להמר על התוצאה בסדרה. "לפאבלו לאסו יש ביטחון ואמונה בשחקנים שלנו ותהיה סדרה מעניינת. שתי הקבוצות משחקות כדורסל פתוח והתקפי, ויותר כיף לצפות בזה. יהיו משחקים צמודים, אבל אני מהמר על 2:3 לריאל מדריד".

גם הרכז ג'ייסון גריינג'ר מהמר על ריאל מדריד. "ריאל עדיין אחת הקבוצות הטובות באירופה. למכבי יש עונה טובה וקשה לשחק שם, אבל אני מאמין שריאל תנצח 1:3 בסדרה".

לעומתם, סנטר ז'לגיריס קובנה ז'ופרה לוברן מנבא פיינל פור לצהובים. "ריאל קצת פחות טובה השנה. היא לא בשיאה והייתי רוצה לראות את מכבי תל אביב חוזרת לפיינל פור, אז אני מהמר על 2:3 למכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully