וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל קטעה את הרצף השלילי, מכבי תל אביב מילאה שתי טיסות למדריד

כ-270 אוהדים צהובים יעודדו במשחקי החוץ אחרי ששילמו מחיר לא מבוטל. הבלאנקוס ניצחו אחרי חמישה משחקים רצופים ב-65:90 על בראוגן, דק קלע 15 נקודות. גרמניה: הופעה טובה לתמיר בלאט בניצחון אלבה

תקציר: ריאל מדריד - בראוגן 65:90/ספורט1

ריאל מדריד לא חלמה להגיע ליישורת האחרונה של העונה עם שמונה הפסדים בתשעה משחקים בכל המסגרות, אך היום (ראשון), שלושה ימים לפני פתיחת סדרת פלייאוף היורוליג מול מכבי תל אביב, היא קטעה רצף של חמישה הפסדים עם טיול צהריים קליל עם 65:90 מול בראוגן במסגרת הליגה הספרדית.

גבריאל דק, שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
טיול לבלאנקוס לפני הסדרה. דק/GettyImages, Sonia Canada

פערי הרמות בין השנייה בטבלה לבין העשירית היו ניכרים מהשנייה הראשונה כאשר הבלאנקוס עלו ליתרון 15 כבר ברבע הראשון. הפער המשיך לגדול ברבע השני ולהפסקה ירדה המארחת מבירת ספרד עם יתרון השיא שלה במחצית הראשונה - 29:53. הפער בשיאו כבר הגיע ל-34 נקודות, והאורחת לא הצליחה להמתיק בהרבה את הגלולה המרה. בזכות הניצחון, ריאל את הפער מברצלונה המוליכה לשני ניצחונות ועלתה למאזן 9:20.

גבריאל דק הוביל את המדרידאים עם 15 נקודות, נייג'ל וויליאמס גוס תרם 14, וולטר טבארס, אנתוני רנדולף וגרשון יאבוסלה הוסיפו 13 כל אחד. הקלע המוביל של בראוגן המובסת היה טיילר קלינוסקי, שתרם 10 נקודות ולא הצליח למנוע הפסד חוץ רביעי ברציפות.

בתוך כך, לקראת צמד משחקי החוץ של מכבי תל אביב במדריד, יחד עם הקבוצה ייצאו שני מטוסים מלאים באוהדים צהובים שיתמכו בקבוצה בבירת ספרד. כ-270 אוהדים יטוסו עם מכבי, שמכרה חבילות במחיר של 1,350 יורו, הכוללות בנוסף לכרטיסים גם לינה במלון 4 כוכבים והעברות בתוך העיר.

תמיר בלאט שחקן אלבה ברלין. רויטרס
סייע לאלבה להשיג ניצחון נוסף. בלאט/רויטרס

* במשחק שנערך הערב במסגרת המחזור ה-31 בליגה הגרמנית ניצחה אלבה ברלין 86:92 בחוץ את גוטינגן. תמיר בלאט הפגין יכולת טובה וסיים עם 12 נקודות 2 אסיסטים ו-3 ריבאונדים ב-20 דקות, בעוד יובל זוסמן תרם 4 נקודות ו-3 ריבאונדים. את קלעי המנצחת הוביל מאודו לו (20).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully